Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mensan äo-testistä tulokseksi 128. Onko oikeasti hyvä?

Vierailija
08.06.2011 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sain 130 krapulassa aamulla

Ja koulussa olen ollut aina sellainen 7-8 oppilas.

Vierailija
22/32 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 97. tämäpä mukavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et liene nee ke ri ainakaan. Edelleenkään.

Vierailija
24/32 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät pisteet äo testissä kertoo vaan sen että on hyvä äo testeissä, ei mitään muuta.

terv, työtön ja epäsosiaalinen äo 147 

Vierailija
25/32 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain korkeat pisteet ja kun ymmärsin olevani älykäs, siitä tuli rasite. Haastoin itseni jatkuvasti eikä ollut hyvä olo. Nyt pitkästä aikaa tein äo testin joka olikin vain vähän päälle 100 . Olinkin koko ajan ollut vain hölmö nuori tyttö. On helpompi olla tavallinen kuin huippuälykäs.

Vierailija
26/32 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on. Mä sain 143, enkä ole muuten kertonut kenellekään (paitsi täällä, kun en ole tunnistettavissa).

Sama täällä, 144 ja pidän omana tietonani, vaikka ei minua tyhmänä kai kukaan ole pitänyt, koska olin aina luokkani primus. Onnea tämä ei kuitenkaan ole tuonut. Yksinäisyys on ollut aina läsnä, vaikka vaikutan sosiaaliselta ja on ystäviä. Olisin varmaan onnellisempi ap:n lukemilla.

Vierailija
27/32 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain joku 140 ja pidin ihan vaan sellaisena höpöhöpö ajanvietteenä koko testi. Lapseni jolla on paljon ongelmia koulussa teki jotain testejä ja sanottiin että hän oli menestynyt erittäin hyvin näissä vastaavissa kuvatehtävissä. Olen aina olettanut että tuollaisten kuvaongelmien ratkominen on kaikkien ihmisten mahdollista tehdä mutta vissiin ei...

Vierailija
28/32 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että tämä testattavissa oleva älykkyys on kuin autolle sen renkaat. Loppuosasta autoa ja kuskista on kiinni, miten ja minne matka vie ja onko matkalla renkaista hyötyä.

Ajatellaan vaikkapa Picassoa tai Mozartia - molemmat hyviä esimerkkejä matkan teon tärkeydestä.

Vierailija
29/32 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hienoa jos edes miljoonaan palkassa yltäää koko ikänää.

Vierailija
30/32 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kerran baari-illan jälkeen, annoin kaikkeni

Vierailija
31/32 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkutt on päässy elämässä miljardeihin.

Vierailija
32/32 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mensan testi on vähä huono, koska ei se mittas mitään muuta kuin matemaattista hahmotuskykyä.

Se ei kerro, että ootko psygologisesti älykäs, ihmistuntemus älykäs, luovasti älykäs, sosiaallisesti älykäs tai tilannetaju älykäs. Kyllähän mensan testi kertoo, että osaa ajatella, mutta syvällisemmästä älystä ei siinä saa selkoa. Mun mielestä näistä muista on elämässä enemmän hyötyä.

Kyllä se tottakai kertoo sen, että pääpiirteittäin tajuaa enemmän elämästä, kuin keskiverto ihminen.

Taas yksi urpo hokemassa tätä samaa meemiä. Mitä jos joskus oikeasti tutustuisit siihen, mitä se testi oikeasti sisältää. Tunnen syvää myötähäpeää puolestasi.