2-vuotias yksin kotiin nukkumaan kun menen baariin.
Hah olen tehnyt sitä monta kertaa että laitan ipanan nukkumaan ja menen lähibaariin.Olem kumminkin rakastava äiti ja tämä on minun omaksi parhaakseni jotta jaksan vanhempana.
Kommentit (24)
Siis noita 2 vuotiaita, jotka on jätetty yksin kotiin nukkumaan kun rakastava äiti on lähtenyt baariin. Sossun tädit niitä on tuonut.
Terveisin sijaisäiti
provo, olisit ap ennemmin _pohtinut_ aloituksessa, voitko jättää lapsen kotiin, ja sitten pitkällisen jankkaamisen jälkeen päättänyt tehdä sen. Sun provo läsähti kuin pannukakku heti ekaan viestiin. Ensi kerralla sitten paremmin, älä lannistu ;)
olette juuri niitä selkäänpuukottajia, Minä en teistä välitä. Lapsi on turvassa koska on turvasängyssä ja asun aivan vieressä. Minä olen teitä parempi äiti arjessa kuin sinä joka olet sijaisäiti eli et pysty olemaan biloginen äiti, taidat olla jotenkin vajaa.
Ylläpito saa varmaan selville IP-osoitteen ja sitä kautta ap:n tiedot. Kukahan sitten nauraa?
provo, olisit ap ennemmin _pohtinut_ aloituksessa, voitko jättää lapsen kotiin, ja sitten pitkällisen jankkaamisen jälkeen päättänyt tehdä sen. Sun provo läsähti kuin pannukakku heti ekaan viestiin. Ensi kerralla sitten paremmin, älä lannistu ;)
Kaikilla mun tuntemilla sijaisäideillä ollut/on myös omia lapsia..
Haloo..parempaa vanhemmuutta kehiin!!
tämä on minun omaksi parhaakseni jotta jaksan vanhempana.
Jätä ens kerralla edes toi edellinen lause sanomatta.
Provo tai ei niin oikeestihan tällaista kyllä tapahtuu. Harmi vaan kun nämä äiteliinit jää niin harvoin kiinni reissuistansa, ettei lapsia kukaan tajua hakea pois.
mamma tuli kapakasta ja hyvin ipana nukkuu. Lähden kohta uudestaan karaokea laulamaan. Haistakaa isop aska selkäänpuukottajat
olette juuri niitä selkäänpuukottajia, Minä en teistä välitä. Lapsi on turvassa koska on turvasängyssä ja asun aivan vieressä. Minä olen teitä parempi äiti arjessa kuin sinä joka olet sijaisäiti eli et pysty olemaan biloginen äiti, taidat olla jotenkin vajaa.
Joku yö se lapsi herää ja sitten voi sattua mitä vaan. Lapsi voi pudota pää edellä sängystä kun lähtee äitiä etsimään ja taittaa niskansa. Lapsi voi saada ulko-oven auki, lähteä harhailemaan ja pudota veteen tai jäädä auton alle. Lapsi voi pudota parvekkeelta, laittaa hellan levyn päälle tai löytää sytkärin tai tulitikut ja polttaa kämpän ja itsensä, tai vaikka hukkua vessanpönttöön. Sitten sinä kadut asiaa ikuisesti.
vaikka lapsi on vasta kaksi ja sillä olisi pinna sänky kyllä se silti voi yöllä herätä ja jollain keinoin irroittaa esimerkiksi kaksi pinnaa jä lähteä pois,tai mitä jos lapsi saa hengen ahdistuksen tai jonkin muun sairaus kohtauksen,jos minulla olisi lapsia ja koira en voisi jättää lastya edes kymmenen minuutin lenkiksi yksin,ehkä jos postin haen ja lapsi nukkuu ,sen voin tehdä. vaikka olen vasta kolmetoidsta tiedän asiasta . koska olen ollujt monet kerrat hoitamassa ja nämä kaksi ja kolme vuotiaat ovat jo kuin omiani.