Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko oikein erota miehestä

Vierailija
07.06.2011 |

Huonot tulot 1200 € netto kk mulla 1800 € netto. asumiseen menee 1000 €. ei ole rahaa ostaa kunnolla vaatteita. muilla kavereilla rikkaat ukot.

seksistäkään ei ole kamalan kiinnostunut, päinvastoin kuin minä. Ei ole intohimoista se seksi, jota on noin 2 kertaa viikossa.

Lisäksi mies satuilee, eli voi kertoilla joistakin ihmisistä, että ovat sanoneet jotain mitä eivät olekaan.

meillä on lapsia. Olen kyllä luvannut rakastaa niin myötä kuin vastakäymisissä.

En tiedä onko se niin rakkautta, kun koko ajan ajattelen "parempiakin olisi ollut tarjolla"

välillä sitä kyllä ajattelee, että kaikissa ihmisissä voi olla jotain vikaa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kateus on yksi niistä. Ja siinä ei ole kyse miehestäsi tai teidän suhteesta, vaan ihan sinusta itsestäsi ja tavasta, jolla hahmotat elämääsi. On ihmisiä, joilla on aina kaikki huonosti, koska jollakin on paremmin. On ihmisiä, jotka näkevät sen hyvän, mikä heillä oli vasta kun ovat sen menettäneet. On ihmisiä, jotka elävät katkerana elämänsä.

Oikeasti, minusta sun kannattais mennä puhumaan jonkun ulkopuolisen kanssa, terapiaa? Sulla on nyt joku kriisi, ja se on kasvun paikka.

Vierailija
2/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin myötä kuin vastamäessä tarkoittaa nykyään vain myötämäessä. Mä en koskaan voisi jättää miestäni jos hän sairastuisi ja joutuisi työttömäksi tai jonkun muun takia loppuis työt.

ihanan itsekkäistä ihmisiä, teidän lapsista kasvaa varmaan mallikansalaisia.

Eli sanoisi että joku on sanonut jotain ja puhunut jotain, mitä ei olekaan puhuttu. Tai sama tekemisestä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippu ap jos kyselet av-mammoilta erotako vai ei? eikö sulla tosiaan ole omaa päätä ja mieltä tehdä ratkaisua. ja käännähän asia toisin päin eli mitä jos miehesi kyselisi vastaavaa jollain palstalla?

tehdä itse, vaikka puhuisikin / ajattelisi jossain ääneen. ap

Vierailija
4/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?

Oikeasti jättäisit miehesi siis rahan vuoksi.

Oletpa kylmä ja laskelmoiva ihminen.

Minä lähtisin rakkaudettomuuden vuoksi.

Vierailija
5/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?

Oikeasti jättäisit miehesi siis rahan vuoksi.

Oletpa kylmä ja laskelmoiva ihminen.

Minä lähtisin rakkaudettomuuden vuoksi.

ymmärsit kyllä väärin. ap

Vierailija
6/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ihminen! Toi nyt on enemmän kuin väärin miestäsi kohtaan et haluat vaan appes rahoja ja että raha pitäis teidät yhdessä! Voi hyvää päivää... meillä ei ole yhteensäkään noin paljon tuloja mieheni kanssa mitä teillä ja hyvin pärjätään vaikka 4 lasta sekä onnemme kukoistaa, ei se raha rakkautta perheen sisälle tee! Kasva aikuiseksi ja ala painua jotta miehesikin saa löytää jonkun joka oikeasti rakastaa rahasta huolimatta!

Vierailija
7/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahne ja sydämeton ihminen. Eihän elämänkumppania rahamäärän perusteella valita!!!!

Vierailija
8/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole itse kouluttautunut ammattiin, jossa saisit enemmän rahaa? Miksi sun pitäisi saada rikas mies ja itse vain laiskotella?

Vierailija
9/27 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ihmisten aikaan.ap

Vierailija
10/27 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyksän sopivuus pidemmällä tähtäimellä askarruttaa, niin eiku silmät auki ja paremman osuessa kohdalle vanha vaihtoon ja lennossa seuraava kehiin.

Että pidät siis vaan silmät auki.

Vierailija
11/27 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyksän sopivuus pidemmällä tähtäimellä askarruttaa, niin eiku silmät auki ja paremman osuessa kohdalle vanha vaihtoon ja lennossa seuraava kehiin.

Että pidät siis vaan silmät auki.

järkeä. ap

Vierailija
12/27 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kateus on yksi niistä. Ja siinä ei ole kyse miehestäsi tai teidän suhteesta, vaan ihan sinusta itsestäsi ja tavasta, jolla hahmotat elämääsi. On ihmisiä, joilla on aina kaikki huonosti, koska jollakin on paremmin. On ihmisiä, jotka näkevät sen hyvän, mikä heillä oli vasta kun ovat sen menettäneet. On ihmisiä, jotka elävät katkerana elämänsä.

Oikeasti, minusta sun kannattais mennä puhumaan jonkun ulkopuolisen kanssa, terapiaa? Sulla on nyt joku kriisi, ja se on kasvun paikka.

en ehkä niinkään negatiivinenkaan. Minulla on vaan sellainen tilanne, että kaikilla muilla lähipiiristäni menee hyvin ja jopa paremmin kuin hyvin (asutaan isoissa taloissa, ostetaan muotivaatteita jne)

no sanotaanko että ihan ongelmaton ei ole minun ja miehen välinen suhde, tai tunteet häntä kohtaan. Myöskin, tiedän hänestä, että hän saattaa sanoa, että jotkut ihmiset ovat sanoneet asioita, joita ei ole sanottukaan (Sitten aikasemmin oli tuntemattomille ihmisille valehdellut, että hänellä on poikia pelkästään...meillä on myös tyttö, sähköposteista luin. En kehtaa edes lukea niitä enempää). Eli valehdella. Sitten itselleni tulee outo ja paha olo. Ei se ainakaan rakkautta miestäni kohtaan nosta. Mielestäni tuollainen ei ole kovin yleistä, en ole ainakaa usein törmännyt. Ensinnäkin sellaisiin valkoisiin valheisiin uskon. Mies on kyllä luvannut lopettaa, mutta jotenkin vaan vaistoan ja ehkä tiedänkin, että niitä silloin tällöin tulee. Tunteeni on ristiriitaiset tuon asian takia, koska en tiedä että "näenkö hyvän vasta, kun olen sen menettänyt", jos eroan. Mietin myös nipotanko liikaa? Olenko liian tarkka? Miehellä on myös hyvät puolensa. Toisaalta olen kyllä päättänyt aika ajoin alkaa vain rakastamaan, mutta sitten taas tuntuu, että mikä "paska" mies tuo on. Tai sääli häntä, jos hänet jätän. Eli rakkaus ja arvostus eivät tule luonnostaan.

Olen nyt toisessa paikassa kuin perheeni ja tämä on 7 päivä, eikä minulla ole oikein ikävä ketään kotoa. Vähän lapsia, mutta en tiedä kertooko se sitten mitään. Koska tiedänhän minä, että me nähdään kohta.

Harmi kun eroa ei voi vaan kokeilla. Enkä tiedä osaisinko silloinkaan liikkua eteenpäin.

Vierailija
13/27 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin myötä kuin vastamäessä tarkoittaa nykyään vain myötämäessä. Mä en koskaan voisi jättää miestäni jos hän sairastuisi ja joutuisi työttömäksi tai jonkun muun takia loppuis työt.

ihanan itsekkäistä ihmisiä, teidän lapsista kasvaa varmaan mallikansalaisia.

Vierailija
14/27 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippu ap jos kyselet av-mammoilta erotako vai ei? eikö sulla tosiaan ole omaa päätä ja mieltä tehdä ratkaisua. ja käännähän asia toisin päin eli mitä jos miehesi kyselisi vastaavaa jollain palstalla?

Vierailija
15/27 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hanki paremmat tulot muuten.

Kun kerran olet keskimääräistä fiksumpikin...

Hyvänen aika nainen, itsehän olet itsestäsi vastuussa! Jos haluat rikkaaksi, niin ala toimia sen eteen - itse - lottovoitosta tai rikkaasta miehestä voi haaveilla, mutta itse pitää toimia, jotta sitä rahaa saa.

Ja jos haaveilee aivan saavuttamattomista jutuista, niin pilaa vain elämänsä, kun ei osaa nauttia tästä hetkestä eikä näe sitä kaikkea hyvää, mitä elämässä on.

Ovatko ne rikasmiehiset ystäväsi kaikki onnellisia? Entä jos se rikas mies onkin itsekäs paskiainen, ja perheen elämä on vain kulissia... Tai jos perheessa on vaikka vakava sairaus... tai ei ole rakkautta... harlekiinikirjat on eri asia, todellisuus, elämä on...

Vierailija
16/27 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hanki paremmat tulot muuten.

Kun kerran olet keskimääräistä fiksumpikin...

Hyvänen aika nainen, itsehän olet itsestäsi vastuussa! Jos haluat rikkaaksi, niin ala toimia sen eteen - itse - lottovoitosta tai rikkaasta miehestä voi haaveilla, mutta itse pitää toimia, jotta sitä rahaa saa.

Ja jos haaveilee aivan saavuttamattomista jutuista, niin pilaa vain elämänsä, kun ei osaa nauttia tästä hetkestä eikä näe sitä kaikkea hyvää, mitä elämässä on.

Ovatko ne rikasmiehiset ystäväsi kaikki onnellisia? Entä jos se rikas mies onkin itsekäs paskiainen, ja perheen elämä on vain kulissia... Tai jos perheessa on vaikka vakava sairaus... tai ei ole rakkautta... harlekiinikirjat on eri asia, todellisuus, elämä on...

sitähän yritinkin sanoa, että varjopuolensa voi olla rikkaillakin.

Toivon että minulla olisi mahdollisuus kouluttautua lisää (olen nyt töissä). Palkan pitäisi nousta muutamaan vuoteen jonkin verran.

Ja mitä sanoin jo turhapa sitä on vertailla.

Itse en ole ihan varma rakkaudestani miestäni kohtaan (koska ajattelen tällaista typerää). Mutta toisaalta ajatus erostakin (tai esim. pettämisestä) ja nuo kommentit "pidä silmäsi auki" tekee minut surulliseksi. Sanotaanko, tunteeni ovat jokseenkin ristiriitaisia. ap

Vierailija
17/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole itse kouluttautunut ammattiin, jossa saisit enemmän rahaa? Miksi sun pitäisi saada rikas mies ja itse vain laiskotella?

Ja että itse saisin laiskotella. Palkkani ei ole ikävä kyllä päätähuimaava, vaikka korkeakoulutettu olen.

Tässä on vaan tilanne se, että jos mies ei ala kohta tekemään jotain niin hän jää kohta peruspäivärahalle. prkl. Ei yhtä työhakemustakaan saa aikaiseksi. Minä sille olen edelliset veistänyt. Ei ole saanut aikaiseksi uusia kilpirauhashormonireseptiäkään! (Ei ne muka mitenkään vaikuta!, sanoo siis mies)

Vierailija
18/27 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että itse saisin laiskotella. Palkkani ei ole ikävä kyllä päätähuimaava, vaikka korkeakoulutettu olen.

Tässä on vaan tilanne se, että jos mies ei ala kohta tekemään jotain niin hän jää kohta peruspäivärahalle. prkl. Ei yhtä työhakemustakaan saa aikaiseksi. Minä sille olen edelliset veistänyt. Ei ole saanut aikaiseksi uusia kilpirauhashormonireseptiäkään! (Ei ne muka mitenkään vaikuta!, sanoo siis mies)

Vierailija
19/27 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku ihana mies sivusuhteeksi. Villiä seksiä ja hekumallisia iltoja ja öitä. Niillä jaksat pitkään nahjuksenkin kanssa kotosalla.

Eroa sitten kun lapset ovat isoja ja muuttavat kotoa pois. Lainat maksettu ja olet täysin rahallisesti yksin pärjäävä. Laoset omillaan ja sitten alkaa sinun aikasi.

Elämääsi on sittenkin jäljellä vaikka kuinka kauan. Lapset eivät siten ole joutuneet kärsimään erosta. Eikä ole tarvinnut miettiä miten pärjää lasten kanssa kaikissa uusperhekiemuroissa ja asumisjärjestelyissä.

Vierailija
20/27 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä. En nyt tiedä onko mies niin nahjus. Mies jäi työttömäksi juuri ja hänellä on selkä/lantio-vaivoja, eikä oikein pysty tekemään ammattinsa töitä. Hän luulee, että jos hän kouluttautuu uudelleen, hän ei saa enää töitä. Koska on sitten niin vanha, ja muka suorittaviin ammatteihin otetaan ennemmin nuoria töihin (Itse uskon, että työllistymimahdollisuudet kasvavat.. vaikka onkin vain ammatillinen koulutus)

En aio ruveta mihinkään sivusuhteeseen. Pitää varmaan vaatia muita seksuaalisia juttuja enemmän.

Ja se on varmaan perinyt aikamoisen kasan rahaa siihen mennessä, kun lapset ovat täysikasvuisia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan