Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En ymmärrä ihmisiä, joille riittää se että toinen osapuoli on tyytyväinen parisuhteessa.
07.06.2011 |
Unohtavat itsensä ja hokevat että olen onnellinen kun teen kaikkeni sen eteen että puoliso viihtyisi parisuhteessa ja puoliso saisi kokea asioista, joista puoliso tykkää.
Kommentit (2)
joiden mielestä tärkeintä on, että mies saa tyydytyksen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tilanteessa. Olen elänyt hyvässä parisuhteessa jo parisenkymmentä vuotta. Mieheni on hyvä aviomies, ok sängyssä, loistava isä. Periaatteessa ei siis mitään valittamista, olen saanut hyvän elämän hänen rinnallaan ja hän on ansainnut kaiken sen hyvän mitä voin hänelle antaa! En edes kuvitellut suuren rakkauteni jälkeen että voisin tuntea kuten hänen kanssaan silloin nuorena.
Nyt kuitenkin tapasin uudelleen tämän suuren rakkauteni ja oli tuskallista huomata kuinka tunteet on edelleen olemassa molemmin puolin! Sitä roihahdusta on vaikea sanoin kuvailla... vasta nyt tajuamme mitä ilman olemme olleet nämä vuodet - harmi vain että kummallakin on perhe...
Sydämeni vuotaa verta ikävästä mutta jatkan "täydellisenä" vaimona kuten tähänkin saakka