Mitä olette juoneet tänään? Itse n. 3 litraa vissyä, litra appelsiinimehua
Kommentit (27)
meillä ei ole kuuma koska kaikki verhot ovat olleet koko päivän kiinni.
Pienen pullon lähdevettä ja normimukin kokista.
Se tekee sitten noin 700 kcal pelkästä mehusta. Minä olen juonut oikeastaan ihan normaalisti. Aikuisen, terveen ihmisen ei tarvitse juoda hulluna, jano tulee jos on nesteestä pulaa ja elimistö säästää nestehukkaa virtsaa konsentroimalla.
maitoa. Eipähän ole tarvinnut vessassa paljon käydä :)
Btw, appelsiinimehua ei kannata juoda noin paljon sisältää valtavasti kaloreita. Itse lihotin itseni raskauden loppuvaiheessa sillä, muuten ei olisi tullut raskauskiloja ollenkaan, mutta kun mieli teki niin sitä meni vähintään litra päivässä.
miks noin helevetisti juot?
imee mehut jokaisesta.
Siinä todellakin lapioitiin, tasoitettiin ja harattiin, kannettiin pihakiveä ja kylvettiin.
ap
Tuollaista määrää ei kyllä "normaalikokoinen"ihminen juo, taidat olla sitten 80-100kiloinen, nestehän turvottaakin hirveästi, varsinkin suolainen vichy. Oletko ihan järjissäsi?
Appelsiinimehussa on 90 kcal/dl, eli siis 900 kcal pelkästä appelsiinimehusta.
itse olen juonut litrasen vettä, puoli lasia cokista, 2 kuppia kahvia, kupin teetä, ison lasin piimää.
Ihmisen tulisi juoda pari-kolme litraa ja helteellä enemmän.
Appelsiinimehussa on 90 kcal/dl, eli siis 900 kcal pelkästä appelsiinimehusta.
Ja opettele laskemaan :)
Itse olen juonut 2dl limsaa, ½ litraa vichyä, 4dl maitoa ja pari lasia vettä. Ulkona ollut puuhaamassa normipuuhia, syömäpuoli onkin sitten miinusmerkkinen kun ei oikein mikään maistu.
Ja kyllä ei tämmösellä helteellä ole haittaa vichyn juomisesta (kaikissa hiilihappovesissä ei muuten ole suolaa!) vaikka olisi "suolainen" versiokin. Ihan hyvin pitää suola-sokeritapasainoa yllä kun ottaa välissä suolukkaa ja välissä makiaa ja normi vettä.
Näin viimeisillään raskaana ainakin olo ihan hyvä tuolla tämän päivän juomisilla.
Mä olen juonut tänään - ei kun hetkinen, tajusin just,etten ole juonut vielä mitään. Oho. Menenpä tästä juoman...
Vettä kai saman verran kuin yleensä. Vessaan on ollut tänään harvemmin asiaa kuin tavallisesti.
varmaankin reilu pari litraa, ananasmehua 7,5dl ja kiitos huolenpidosta, mutta kestän kyllä ne kalorit mitä siitä tulee.
170cm/56kg
Ja missä ihmeen välissä ehdit mitata kaiken juomisesi, ja vielä painaa mieleen? Eikö sinulla ole töitä?
Olen juonut hanavettä kun on janottanut. En tiedä kuinka paljon. Pari kuppia espressoa.
muutaman mukillisen vettä,yhden mukin maitoa ja piimää. Normaalisti joisin vain vissyä mutta kun oli vähän krapula niin siksi limsa maistui.
Ja missä ihmeen välissä ehdit mitata kaiken juomisesi, ja vielä painaa mieleen? Eikö sinulla ole töitä?
tyhjää 1,5 litran vissypulloa ja yksi tyhjä appelsiinimehupurkki, niin millainen Einstein tarvitsee olla tajutakseen tai mitatakseen paljonko on juonut, jos ne ennen työpäivää olivat täysiä?
ap
ainakin kiukutteusta päätellen :D Kaikesta sitä jaksetaankin vääntää..
varmaan 2-3 litraa. Lisäksi pari mukia teetä.
Itse olen juonut 2 mukillista kahvia, puoli litraa kivennäisvettä, 2dl light colaa ja puoli litraa-litran verran vettä.