Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help me!!

Vierailija
07.06.2011 |

Lähetin eräälle vastakkaista sukupuolta edustavalle henkilölle viestin naamakirjassa ja ehdotin tutustumista paremmin. Henkilö vastasi suurinpiirtein, että mikäpä ettei, jos vaikka Facebook-kavereina näin alkuun. En kuitenkaan haluaisi lisätä kyseistä henkilöä kaverikseni Facebookissa(oletan, että sitä hän kyseisellä lauseella tarkoitti?) syitä sen tarkemmin selittämättä, joten mitäpä tuohon voisi vastata?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et alkuunkaan lähtisi puolisoasi pettämään?

että joku ajattelee heti ensimmäisenä tätä, mutta ei, se ei ole syy, miksi en halua lisätä häntä Facebook-kaveriksi.

Olen ollut pitkään kiinnostunut kyseisestä henkilöstä, joten en haluaisi mokata, mutten tiedä mitä vastata viestiin.

Ap

Vierailija
2/3 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et kerro syytä mikset halua häntä kaveriksi. Voitko sitten ihan rehellisesti kertoa sen syyn hänelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et kerro syytä mikset halua häntä kaveriksi. Voitko sitten ihan rehellisesti kertoa sen syyn hänelle?

Tunnen hänet työasioiden kautta ja minusta oli henkilökohtaisesti vähän epäammattimaista ehdottaa hänelle parempaa tutustumista, päätin sen kuitenkin siitä huolimatta tehdä. Minulla on pomo ja työkavereita naamakirjassa kavereina ja pelkään että he alkaisivat epäilemään, miksi olemme kavereita naamakirjassa. En haluaisi alkaa selittelemään syytä tässä vaiheessa heille. Minulla ei ole tapana muita satunnaisia työn kautta tutuksi tulleita henkilöitä lisätä kavereiksi, joten he aivan varmasti alkaisivat epäilemään jotakin. Tähän liittyy muutakin, mutten viitsi nyt tarkemmin selittää. Pettämisestä ei kuitenkaan ole kyse, kuten joku ehdotti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän