Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥ ♥ KESÄKERTUT sunnuntaina ♥ ♥

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon 47 kg ja kokoa 36. tuntuu tosiaan maha jo pömpöttävän vaikka uskomattomalta tuntuukin! esikoisen kanssa kesti paljon pidempään ootella masun kasvamista. en usko että yli 12 viikon pääsen etteikö lähipiiri jo näe selvästi jos nyt jo vähän pömppöä...

töissä on toinen myös raskaana 15 viikolla ja hän on pitkä joten ei huomaa vielä paljookaan, niin me ollaan eri mallisia!

oireista: mullakin oli torstaina tuhrua, mut se onnex tosi pientä ja loppui siihen. muutoin entiset jomottolet alavatsalla, päänsärky ja tisseissä " täytettä" , kuten mies ilmaisi :-)

moisle ja minipumpeli 5+6

Vierailija
22/26 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Ninni [color=violet]kuukauden päivät olen saanut olla jo töissä. Tykkään tosi paljon, mutta katsotaan kun kunnon pakkaset tulee. Kotisiivouksia + muita siistimisjuttuja ja sitten kuljetan joka arkipäivä ruoka-annoksia sotainvalideille ja vastaaville. Kilometrejä tulee, mutta saanhan matkakorvaukset ja kun on kokemusta ratin takana olosta niin nautin kyllä työstäni.

[color=blue]Marieela [color=fucshia]kyllä manuaalivaihteet on selkärangassa, jos vain olet paljon sellaisia käyttänyt aiemmin. Itsestäkin tosin tuntui tuolta, kun vain vuoden oli ajellut automaatilla. Mutta eipä ne tuollaiset taidot unohdu " se on kuin pyörällä ajo" ;)

Minulla kun oli todettu tuulimuna niin vasta sen jälkeen alkoi vuoto. Siihen oli just osannut varautua toisin kuin nyt. Ja tätä vuotoa ei voi tuhruksi sanoa, joten syystäkin on sydän syrjällään.

Minkä värinen tuli tukasta ja tuliko sen värinen mitä piti?? Sitähän sanotaan, että odottajilla voi värjäykset epäonnistua ja toiset ei missään nimessä " uskalla" värjätä. Minä olen kyllä sitä tehnyt ja onnistuneesti.

[color=violet]Tuli yllättävän hiljasta. Pitää mennä katsomaan mitä tytsy tekee. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille täältäkin! Noista vuodoista sen verran, että mullakin oli toisessa raskaudessa vuotoa, joka oli tosi rajua. Alko hetkessä ja tuli ihan pulppuamalla. Soittelin sit päivystykseen josta ohjasivat synnärille. Siellä sitten " kiva" kätilö ilmoitti että joo on keskenmeno! No, ei se sit sitä ollutkaan vaan jossain kohdassa kohdun kaulaa oli vuoto. Vaan kylläpä sitä kerkesin itkeä pari päivää ennen kuin pääsin kuunteluttamaan sydänäänet, jotka siellä entiseen tahtiin iloisesti pompottelivat! Joka tapauksessa Zatulle kovasti tsemppiä ja toivotaan parasta!!!!

Mun oma olo jatkuu entiseen malliin eli pahoinvointia on, mutta syöminen onneksi auttaa toistaiseksi. Tänään tuntuu että rinnat ovat paisuneet varmaan yhden koon! Mieletön fiilis näin pienirintaiselle;-) Lisäksi on noita alavatsan tuntemuksia, jotka välillä mietityttää. Muistelen kuitenkin sellaista olleen edellisissäkin raskauksissa.

Mullakin muuten alkaa tuntua, että maha näkyy jo vaikka ennen se on näkynyt tosi myöhään. Oiskohan se sitten siitä kun on jo kolmas? Ultrakäyntiä olen miettinyt, kun kunnallisella eka on vasta joulukuun alussa. Sitähän vissiin vois jo 7 viikolla käydä? Jotenkin haluais saada tähän varmuuden...

Vaan hyvää illan jatkoa kaikille ja reipasta mieltä alkuviikkoon!

Suvetar, kaksi poikaa ja rv 5+3 (ilmeisesti)

Vierailija
24/26 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zatu: mulla keskenmeno oli viime keväänä viikolla 6+3. Heti alkuun tosin jo tuhrutteli ja 6+2 " padot aukes" ihan tosissaan, ultrassa sitten ei näkyny enää ketään tai mitään, eli kohtu tyhjeni kokonaan ilman kaavintaa tms. Ainoastaan hgc oli koholla niin siitä saatto olla varma että olin oikeesti ollut raskaana. Itellä olikin pelko tuohon maagiseen rajaan asti että menee kesken tääkin. Nyt sitten kuvittelen vahvasti että tää pikkunen on meille tarkoitettu enkä ees usko keskenmenoon... täällä siis tiputaan tosi korkeelta (kuten varmaan kyllä muutkin jos niin käy) toivotaan että pikkuinen olis matkassa vieläkin. Uskon että rankkaa odottaa ultraa.

Onneksi pahoinvointi ei täällä oo missään huippulukemissa: mulla kanssa semmoinen työ ettei kauheesti joutais laattaa lennättämään eli saikkua ois haettava jos niin huonoksi menee *toivottavasti ei* Mullakun on määräaikainen soppari vuoden loppuun ja pomoon kanssa suullisesti sovittuna et työt jatkuu: aion kyllä pitää siitä kiinni että suullinen sopimus on yhtä pätevä ja jos kieltäytyy uusimasta niin uskon että syy raskaudessa. Vahvana todisteena on hyväksytty talviloma maaliskuussa. Aion siis kertoa pomolle raskaudesta mutta vasta ultran jälkeen.

Marieela: automaatit on kyllä helppoja ajaa, mäkin tykkään meidän toisesta autosta jossa automaatti, mutta se on miehen silmäterä ja ajossa kesäisin: mutta nopeesti sitä tottuu manuaaliin vaikka pitkää ois automaatilla ajellu! Meillä kanssa ne tehot on number one... Mies kyllä aikoinaan sanoi että hommaa vanin kun vauva meille tulee että saas nähdä mitä nyt sitten tekee....

Aivosolujen kohtaamisen tää raskaus ainakin estää, ei tuu enää mieleen mitä muuta piti kommentoida... joten palaillaan taasen!!

Vierailija
25/26 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

etin tänään äitini äiitiyskortin joka on mun odotuksesta: ollaan oltu samanpainoisia raskauden alkumetreillä ja äidille painoa tullut 11kg, joista sairaalan lähtöpainossa ollut 4kg jälellä... Toivottavasti mamman geenit ois periytyny ja menis samoissa mullakin! onko teillä tietoa omien äitien painonnoususta?

Vierailija
26/26 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla juuri sellaista vuotoa, jossa sulla tulee niiku toinen pois? Oliko sulla siis kaks sikiöpussia ja vain toisessa vauva?

Itelläni on sellanen tilanne ja ultrassa meinasivat että se toinen todennäköisesti vuotaa pois. Oisin ny vaan kysyny et tuliko sulla kipuja ennenkuin aloit vuotaa tai etes jotain ennakkoa vai alkaako se ihan yht' äkkiä? Nii, ja jos muilla on kokemuksia tosta ni kertokaa ihmeessä!

Kiitos jos jaksat/jaksatte vastata! :-)

Muuten täällä jaksellaan hyvin. Kumma vaan että mulla ei ole oikeestaan koskaan NÄLKÄ! Siis olen ihan äimän käkenä ku kahelta muulta on ollu mieletöntä ahmimista, mut tältä ei vaan tee mieli ruokaa. Onko kohtalotovereita? :-)

Ei kait siin.. pitää lähtä tästä laittaa noi tenavat nukkuu.

miejavauva rv 9+1