Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ♥ Truplat sunnuntai supinaan ♥ ♥

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vast ehdein koneelle!!

Aamu alko ihan ok. Uutta aikaa klo 5.30 herättiin ja sit yheksän aikoihin lähettiin siskolle. Mies tekee siellä sähköhommia ni oltiin siellä sitten koko perhe!

Tyttö heräili yöllä itkustamaan aika monta kertaa. En tiä mikä mahtaa olla. Toivottavasti ensi yö menee paremmin!!!

Mulla oli aamusti tosi flunssanen olo. Ja nyt taas iskenyt sama olo päälle...täytyy koht mennä sohvalle kuuman kaakaon kanssa ja ottaan panadol.

marieela: tuo raskauspahoinvointi oln tosi inhottavaa. Ite oksensin 16 viikolla saakka. Välillä teki koko päivän pahaa ja oksensin monta kertaa ja välillä taas yhen kerran aamulla ja sit olo suht ok loppu päivä!

Jaksamisia olon kanssa ja toivottavasti pian loppuu!

jellona: meillä sama homma masuasukin kanssa. Heti kun istun/menen makaamaan ni alkaa mahassa sellanen vilske ja vipinä. =)

Meillä huomenna rakenne ultra! Ihan kiva mennä kattoo mitä masuun kuuluu!!=)

Mutta nyt kömmin sohvalle ja olen siinä loppuillan!!

Öitä kaikille!

terv. lottis rv. 20+3

Vierailija
22/25 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri lähti just kotiin, tehtiin salaattia ja juotiin glögiä :)

huomenna taas töihin, joten sänky houkuttelee piakkoin, anteeksi siis lyhyt ilmottautumiseni! Kaunista alkavaa viikkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tytön kanssa vietetty leffa-pvää. Vuokrattiin Barbie ja E.T. ;D

Ollaan syöty poppareita ja juotu jaffaa :)

Sitä ennen imuroin, oksensin ja värjäsin tukan :/

Dorinda, tervetuloavielä ihan niin et tiedän nikkisi ;)

Mulla tytöstä iho hehkui hyvänä, tukka kiilsi tuuheana ja ekat 15 vkkoa en kyennyt syömään mitään ja oksensin jatkuvasti.

Poikaa oottaes mulla oli naama kukkivana näppylöist ja finneist koko ajan ja vaan etoi hyvin lievästi välillä.

Nyt naama kukkii osittain (leuka, nenä ja otsa) finneistä, etoo melkoisesti ja jopa oksentelen. Tulee varmaan molemmat ;DDDDDDDDD

KATZU, kyllä välillä täälläkin tykätään lukea lyhyempiä pinoja. Varsinkin kun on väsynyt ja aikaa ei olis paljoa lukemiseen ja kirjoittamiseen. Mutta tylsinä päivinä pitkät pinot kivoja...

MIRULII, en kyennyt autokauppaan -> oksensin ;) Ja onneks ei, ei huvittanu sitte yhtään ;/

NEITI, huomenko tulet tänne päin?? Ajelkaahan varovasti ja toivotaan hyvää lekurikäyntiä/tutustumista :)

Mitäköhän vielä oli.. meni ohi jo mielestä.. Mutta nyt meen nukkuu. Oon ihan väsy-rätti-poikki-puhki-katki. Huomiseen typyt :)

Öitä!!

Vierailija
24/25 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee hartia/niskä -särky :( Tuntuu ettei kykene käsiä liikuttamaan..

Kattokohan kukaan Vaimot vaihtoon?! Ärrggh.. Mua ärsytti niin se nuori äiti (tai ikää en tiedä, näytti ainakin nuorelta).

Ei hitto mitä valitusta. Ei mitään tekemistä - koti liian puhdas - " mä en kyllä fordilla voi ajaa" - liikaa rutiineja jne. jne. Omassa kodissaan lapset teki mitä lystäs, löivätkin sitä isää koko ajan - eikä kielletty koskaan!

Ei kai se keneltäkään ole pois, jos joku haluaa pitää kämppänsä siistinä - joten mitä se valittaa, jos kerta talon omistajat tykkäsivät siisteydestä ja järjestyksestä.

Must se vanhemman pariskunnan elämä näytti hyvin tasapainoiselta ja onnelliselta. Vaikka kellottivatkin elämäänsä hyvin paljon..

Taitaa munkin elämä pyöriä aika pienissä ympyröissä - kun jaksan näistä telkkari ohjelmista aina paasata :D

Pitäs huoomenna käydä työkkärissä.. Jos vaikka suunnittelis elämää itelle ;) Ei vaa. Kauhee halu ois kehittää elämään jotain muutakin sisältöä kuin koti. Ja mahdollista muuttoakin ajatellen, ois aika keksiä jotain.. Mut tyttö pitäs saada jonnekkin hoitoon, kun on niin hankala keskittyä siellä - jos tuo meluaa siinä vieressä :) Eli soittelen siskolle, jos vaikka innostus sitä tunnin-pari kattomaan.

Öitä! Ai nii, Neidille tsemppiä huomiseen lääkäriin!! Varmaan jänskättää..!

Vierailija
25/25 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vein asemalle kun lähti junalla opiskelupaikkakunnalle, snyyf!! :(

meinas vaan jäädä junasta, kun matkalla vietiin toinen auto talliin (miehellä siis autotalli meiltä pari kilsaa) ja otettiin toinen auto sieltä. Asemalla oltiin hyvissä ajoin, ja ehdotin et juodaan viel kahvit siinä: mies ottaa laukkua takapaksista ja tajuaa että se on tietty siel toisen auton paksissa... ;) mä jäin lipun ostoon ja mies kiiti kauheeta vauhtia kassia hakemaan... kerkes junan kanssa samaan aikaan asemalle, joten ei tarttenu autolla lähtä (mä saan pitää auton siis) ...huh huh, onnex poliiseja ei sattunu matkalle, ei nimittäin ihan hiljaa varmaan ajanu...

No kaikkee tälläselle dementikkoperheelle sattuu!! :)

Neidille turvallista ajomatkaa ja toivottavasti kaikki menee hyvin käynnillä!! Varmasti jännittää kyllä!!

Nyt taidan mennä nukkumaan, jaksan sitten aamulla herätä leipomaan vähän ja siistimään kämppää et kehtaan Miruliin laskea tänne!!

Huomiseen sitten rakkaat!!

:)