Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun shoppailureissu! Pistäkää pahemmaksi

Vierailija
07.06.2011 |

Ensin menin agrimarkettiin ja ostin säkillisen kauroja. Sieltä viereiselle ABC:lle lounaalle, lapset pisteli nakkeja ja minä stroganoffia noutopöydästä. Lounaan jälkeen jatkettiin shoppailukierrosta jättikirppiksellä ja kierrätyskeskuksessa, mukaan tarttui 1-2 euron hintaisia lastenvaatteita, pääasiassa henkkamaukkaa, lindexiä ja lassi&leeviä(taijotainsinnepäin). Lopuksi käytiin vielä matkahuollon baarista trippimehut koko porukalle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agrimarket, ABC, kierrätyskeskus ja huutavat kakarat. Ton takia en asu maalla enkä tee enempää lapsia kuin yhden.

Vierailija
2/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agrimarket, ABC, kierrätyskeskus ja huutavat kakarat. Ton takia en asu maalla enkä tee enempää lapsia kuin yhden.

Siispä pistäkää pahemmaksi, jos pystytte juntimpaan! Ja ihan oikein, kakaratkin huusi ja riekkui absilla ennen kuin saivat sapuskaa kupuunsa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on Hyvinkäältä :D

Vierailija
4/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas oli niin oudot ostokset eilen, että hyvä et muistan mitä ostin. Toinen oli waboba ja toinen swimtag.

Vierailija
5/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä olin lapsi. Aina noi oli tosi kivoja reissuja, ainakin minun mielestä.

Vierailija
6/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin menin agrimarkettiin ja ostin säkillisen kauroja. Sieltä viereiselle ABC:lle lounaalle, lapset pisteli nakkeja ja minä stroganoffia noutopöydästä. Lounaan jälkeen jatkettiin shoppailukierrosta jättikirppiksellä ja kierrätyskeskuksessa, mukaan tarttui 1-2 euron hintaisia lastenvaatteita, pääasiassa henkkamaukkaa, lindexiä ja lassi&leeviä(taijotainsinnepäin). Lopuksi käytiin vielä matkahuollon baarista trippimehut koko porukalle.

Tosin ABC:lla ei käydä!

Vierailija
7/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap shoppaili Joensuussa.

Vierailija
8/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap shoppaili Joensuussa.

tää kuulostaa hyvin Joensuulaiseta shoppialureissulta, eihän siellä juuri muita paikkoja olekkaan. Teitty käydä pitsalla tai jätksillä Iso Myyssä.

Vierailija
9/9 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks hakea kauroja Agrimarketista?? Miksei suoraan jostain maatilalta? Saisi luultavasti paljon halvemmalla ja ois VIELÄ kivempaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä