Kuka on löytänyt puolisonsa kaikkeista vanhimpana?
Itsellä ei ollut kuin yksi vakava seurustelusuhde ennen kuin 30-vuotiaana löysin nykyisen puolisoni ja lasteni isän.
Muita myöhäisheränneitä?
Kommentit (10)
löysi mut 36-vuotiaana. Ensimmäinen (ja toivottavasti viimenen) avioliitto:D. Itse olin 25.
Taidatte kumpikin olla todellisia luusereita :DDD Sano vielä että olitte kumpikin neitsyitä?? HAHAH
ole puolisoa löytynyt. En kehtaa edes sanoa, kuinka vanha olen. Eläkeikä häämöttää.
Eikä todellakaan ole eka mies. Takana oli kaksi pitkää avosuhdetta.
Mutta sitä ennen kihloissa toisen kanssa ja pari muuta vakavaa ja pitkää serusutelusuhdetta. Että ei nyt ihan neitsykäinen sentään;=)
Taidatte kumpikin olla todellisia luusereita :DDD Sano vielä että olitte kumpikin neitsyitä?? HAHAH
Neitsyys meni 17-vuotiaana.Ennen nykyistä aviomiestä takana oli 2 avosuhdetta ja 1 avioliitto. Ex-miehen kanssa oltiin 17 vuotta, mutta hän ei halunnut lapsia. Nyt meillä on 2 lasta. En pidä itseäni sen kummemmin luuserina, ero voi tulla kenelle tahansa, jopa sinulle.
T. se 41v miehensä löytänyt
kaksi lasta on ja ikää kohta 38v. Enkä enää edes etsi, lapsilukuni on täysi, en tarvitse parisuhdetta enää mihinkään.
Takana pari turhaa avoliittoa. Nykyisen miehen kanssa sitten perustettiin perhe heti.
no 18-vuotiaana löysin :)
ja nyt vasta yli 3-kymppisenä ikätoverit perustaa perheitä :D ikävää, mutta parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan.