Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ilmoittautunut Eila Kaislalle tai vastaavaan yritykseen,

Vierailija
07.06.2011 |

vastaavalle ottaakseen vastaan mitä tahansa konttoritöitä muutaman päivän varoitusajalla. Pienetkin, muutaman päivän kestävät keikat olisivat mieluisia.

Työelämästä paljon kokemusta mutta lasten takia ollut pitkään kotona.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin siitä on jo 10 vuotta aikaa. Olin ollut määräaikaisena oman alani hommissa ja työt loppui. Ilmoittauduin Eila Kaislalle ja sanoin ottavani oikeestaan mitä vaan. Pääsin heti toimistotöihin kuukaudeksi, hommaa jatkettiin samassa paikassa pari kuukautta lisää, minkä jälkeen kyseinen firma "osti" mut EilaKAislalta omille palkkalistoilleen. Olin siellä vuoden verran, sitten pääsin takaisin oman alani hommiin.

Kokemus oli ihan hyvä, tosin en ehtinyt lainkaan hyppiä firmasta toiseen, kun olin vaan siellä yhdessä paikassa.

Vierailija
2/8 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan ollut pitkään lasten kanssa kotona eivätkä viimeisimmät tietokoneohjelmat ole hallussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otin vastaa mitä vaan töitä ja just lyhyellä varoitusajalla.

Olin sitten aulaemäntänä, siinä piti avata posteja, ottaa vastaan vieraita, antaa heille vierailja lätkät, hoitaa puhelinvaihdetta, jne.

Oli tosi mielenkiintoista tehdä n. viikon- 1 kuukauden keikkoja erilaisissa yrityksissä.

Vierailija
4/8 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkä työura, josta luovuin kun lapset syntyivät. Minulla on keskiasteen koulutus ja viimeksi olen toiminut markkinointijohtajana. Mutta siitä tosiaankin on aikaa, yli 15 vuotta.

Sille tielle en enää halua. Minulle kelpaisi nyt ihan pienikin työ. Löytyyköhän tällä taustalla ja kannattaako edes tällä taustalla ilmoittautua Kaislalle tai vastaavalle?

ap

Vierailija
5/8 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kävin antamassa myös suullisen perushaastattelun (ei varsinainen työhaastattelu siis). Mistään ei tullut yhtään työtarjousta. Olin kuitenkin koulutettu (vai sekö se ongelma onkin?) ja järkevä nuori (25v) ihminen.

Vierailija
6/8 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kävin antamassa myös suullisen perushaastattelun (ei varsinainen työhaastattelu siis). Mistään ei tullut yhtään työtarjousta. Olin kuitenkin koulutettu (vai sekö se ongelma onkin?) ja järkevä nuori (25v) ihminen.

"Ilmoittautunut" olen, mutta yhtään työtarjousta en ole koskaan saanut.

Vierailija
7/8 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkä työura, josta luovuin kun lapset syntyivät. Minulla on keskiasteen koulutus ja viimeksi olen toiminut markkinointijohtajana. Mutta siitä tosiaankin on aikaa, yli 15 vuotta.

Sille tielle en enää halua. Minulle kelpaisi nyt ihan pienikin työ. Löytyyköhän tällä taustalla ja kannattaako edes tällä taustalla ilmoittautua Kaislalle tai vastaavalle?

ap

TODELLA suuri osa työnantajista ei palkkaa ns. pieneen työhön aiemmin johtajana työskennellyttä. Pitää olla hirmu vakuuttava, että todella haluaa vain työn, eikä uraa. Kuvittelevat hakijan kuitenkin hakevan koko ajan jotain "tasoistaan".

Vierailija
8/8 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tehdä lyhyitä sijaisuuksia, ihan vaikka muutaman päivän mittaisia. Parin kolmen viikon sijaisuudet tai pidemmätkin jos olisivat osa-aikaisia.

t. ap

ap

TODELLA suuri osa työnantajista ei palkkaa ns. pieneen työhön aiemmin johtajana työskennellyttä. Pitää olla hirmu vakuuttava, että todella haluaa vain työn, eikä uraa. Kuvittelevat hakijan kuitenkin hakevan koko ajan jotain "tasoistaan".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan