¤¤¤¤¤¤marrasmammat sunnuntaihin¤¤¤¤¤¤
hyvää huomenta..!!!
mä alotan ku oon kerta näin aikasin liikkeellä,eikä,muut oo vielä alottanu pinoa..
tosi ankee ilima pihalla.. lämmin lösö ilima ja pimiää.. hyi.
satas jo maan valkoseksi ja tulis joulu.. aatelkaas nyt meillä kaikilla on omat pikku nyytit jouluna jo =) aivan käsittämättömän ihanaa...
mä oon kans aivan joulu ihminen, vaikken kynttelikköjä vielä laitakkaan... joulukuun alussa sitten, on se niin aikasta ku joillakin näkee jo jouluvaloja.
(.) ei mitään uutta.. älytön vihlonta vaan alkaa,kun pieni liikuttaa päätään, välillä pitää noitua ku turjanlappalainen, ottaa se nii häjysti kipiää.. no ei enää montaa päivää =), mullahan on tiistaina käynnistys, 2viikkoo etuajassa =).. ehotan niille vielä sektiota,ku perhanan peleko meinaa saada yliotteen.... varsinki ku vauveli on jo yli 4kiloinen hmm....
juups,mut nyt kahaville, palataan asiaan!!!!1
Kylläpäs se sinun masuasukki on mieltynyt yksiöönsä kun ei millään tahdo tulla ulos. Noh, täältä tulee paljon avaavia suppareita ja voimia koitokseen. Toivotaan että ne vedet tänäyönä lorahtais.
Täällä ihmetellään harjoitussuppareiden kanssa. Eilen kesti kolmisen tuntia, noin vartin välein tuli suppari, mutta vaan sellainen kivuton. Masu meni ihan kovaksi, mutta ei muuta. Puolenyön aikaan nekin sitten loppuivat ja tänään on ollu kuin ei mitään. Ehdin eilen jo riemastua että kohta ne muuttuu kivuliaiksi, mutta mitä sitä pa**aa kun ei oo peltoakaan. Limastakaan ei näy merkkiäkään.
Noh, onhan tässä vielä aikaa LA:n, joten yritän olla hermoilematta ja nautiskella olosta. Mennään sitäpaitsi vasta keskiviikkona tutustumaan Kättärille, joten mikäs kiire tässä...
Perjantaina oli neuvola, kaikki ok. Terkka meinas ettei pää enää liikkuis, joten taitaa olla kiinnittyny. Paineen tunne alapäässä on kyllä niin mahtava, että hyvinkin on vauva tunkenu päänsä lähtökuoppaan.
" En niin innokkaana leipurina" olen saanut värkättyä 4 kääretorttua ja yhden pellillisen mokkapaloja pakastimeen, JUHUU. Laittakaapa muuten niitä Mariannemuruja mokkapalojen päälle. On meinaa sairaan hyvää!!
Ihanaa, huomenna on kampaaja! Aah... ja illalla Ikeaan ostamaan se hoitopöytä, ihanaa, pääsee taas järjestelemään vauvanvaatteet uudelleen :p
Mukavia viikonlopun viimeisiä tunteja ja aurinkoista alkuviikkoa kaikille!
Toukkis ja Papu 38+3