Sunnu
Kommentit (3)
eipä näy huhtiksia?missä kaikki lienevät...
masussa ollu aika hiljasta tänään..taitaa naperoinen olla väsynyt kun eilisen päivän rellesti=)iltaa kohden alkaa aina tahti kiihtyä ja liikkeet koveta.
tissit vuotaa jo nyt niin että suojia joutuu välillä käyttämään..lämpimän suihkun jälkeen varsinkin=(!onko muilla kamalia lonkka/nivus kipuja???mulla varsinkin oikealla puolella...selkä on koko raskauden ajan ollu ihan kamala...välillä mennee päiviä ettei pysty omin avuin kävelemään ja välillä pärjää päivän ilman tukivyötä,ihan pelkällä 1000mg panadolilla.siellä on tosin ennen raskautta ollut jo jonkin asteista välilevynpullistuma epäilyä=(.
kyselin tuolla aiemmin kohdunkaulan pituuksista kun en lääkärissä käydessä muistanut että esikoisesta oli 3cm pitkä ja nyt 2cm...olisin muuten siellä kysellyt.silti asia vaivaa,kun edellinen synnytys käynnistyi ennenaikaisesti viikolla 26 tulehduksen takia.eli siis...onko teillä,joilla aiempia raskauksia takana,ollut eri mittainen kohdunkaula toisessa raskaudessa?no..jos asia vielä mietityttää ensiviikolla niin soitan ä-polille ja kysyn.ne on vaan niin kiukkusia ja tylyjä aina kun sinne soittaa,vaik en ole muuta kuin aikoja varannu=(=(!!!todella huonoa asiakaspalvelua olen saanut joka kerta kun olen sinne soittanut!
mutta,mukavaa päivän jatkoa kaikille=)
hjo ja rakas 16+4
Tänä päivänä ollaan lötköilty vain. En muista milloin viimeksi olisi ollut päivä ettei tarvitse tehdä mitään. Tytöllä on silmätulehdus ja flunssa joten hänkin on keskittänyt energiansa lähinnä mansikka marjaan, mies parantelee krapulaansa alakerrassa ja katsoo jotain mies-elokuvaa niin että yläkerta tärisee. Ihana rauha, minähän voin lekotella loputtomasti kun kelikin on noin kurja.
Jatketaan rentoutumista vielä saunalla ja varmaan pizzalla ja jälkkäriksi hedelmärahkaa, nami.
Peppinetta 17+6
Varhaista huomenta!
Olen täällä jo pari tuntua surffaillut ja lueskellut pinot kun torstain jälkeen en ole ehtinyt/ jaksanut käydä.
Tervetuloa kaikki uudet! Teinkin tuossa jo päivitystä listalle. Laittakaahan lisää esittelyjä, niitä on mukava lukea! Aivan niinkuin on mukava lukea näitä muitakin juttuja...mulle tää on ainakin aivan must juttu. Kiva, että tällaista " palvelua" on nykyään saatavilla...
Onkos teillä kellään muulla herkistynyt hajuaisti äärimmilleen niinkuin allekirjoittaneella? Esim. jos mies ottaa pari saunaolutta niin mun on aivan pakko hengitellä suun kautta ku meinaa mennä taju siitä lemusta!!! Ja normaalisti siis olen itsekin oluen ystävä. Myös muut hajut kuten likaiset tiskit astianpesukoneessa tai roskis aiheuttavat ällötystä! En siis yleensä todellakaan ole mikään nättinokka... Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Täällä ei mitään uutta. Masurintamalla rauhallista. Tissit kipristelee tasaiseen tahtiinsa, masussa vihloo, etenkin vasemmalla puolella (hmm, miksei myös oikeella?), hiukset kasvaa valtaisaa vauhtia kuin myös muu karvoitus... Masu rupee tuntuun vähn tiellä kun taittuu nostamaan jotakin. Ja kyllä täs alkaa oleen jo se vaihe, että metsästetään kadonnutta vyötäröä (vaikka se mikään ampiaismallinen oo ennenkään ollut).
Mutta nythän täällä alkoi jo muukin porukka heräileen, joten taidan lähteä toiselle aamupalakierrokselle!
Uutta lumisadetta odotellessa, eipä saanu kauaa siitä kauniista maisemasta nauttia...
Finnmar ja Tähti 18+0