Piirre joka tekee ihmisen rumaksi mielestänne?
Eli onko jotain tiettyä piirrettä, joka on teidän silmissänne aina ruman näköinen.
Minusta iso nenä on aina "yök" :p
Tai liian pienet huulet.
Kommentit (33)
On kaikkea, iso nenä, iso leuka, hymyillessä paistavat yläikenet (mutta hei, Julia Robertsillakin on!), tihrusilmät,ohut tukka ja huono iho... sitä ei kai vielä mainittukaan?
On kaikkea, iso nenä, iso leuka, hymyillessä paistavat yläikenet (mutta hei, Julia Robertsillakin on!), tihrusilmät,ohut tukka ja huono iho... sitä ei kai vielä mainittukaan?
oma inhokkini on hapan murjottava persenaama, ihan sama minkä muotoinen
Samanlainen suun malli ja hymy kuin hänellä tässä kuvassa: http://www.mtv3.fi/ohjelmat/idols2008/uutiset.shtml?721220
siis tämä henkilö ei ole ruma itsessään, mutta tämän tyylistä suuta tarkoitan!
Taipumus olla ja kulkea suu auki vaikkei siis puhu, syö tms juuri sillä hetkellä. Näyttää todella urpolta.
ei auta vaikka sanotaan ettei se ulkonäkö merkitse, mutta kun niin monelta tulee se yök oikein huutomerkin kera:((
Kauniit kasvot menettävät kauneuden kun takaa paljastuu toisia ihmisiä halveksiva ja itsensä nostava tyyppi.
kuvailla tähän itseni.. ja täälä onkin sanottu just niitä piirteitä. en siltikään pidä itseäni ihan hirveän rumana, tai ainakaan kärsi siitä kamalasti. yleensä se menee niin että kun kotoa lähtee niin näyttää hyvältä, mutta kun matkalla näkee itsensä jostain peilistä niin voi kamaluus :)
ja likaiset hampaat sekä yleinen paha haju
Mun mielestä sellaiset hörökorvat on just söötit:)
Rumaa musta on sellainen mulkoileva katse yhdistettynä ammottavaan suuhun ja semmonen joka kyttää toisia ja halveksuu, sen näkee naamasta jos on kateellinen tai ylimielinen.
Ja yksikin todella rumasti poikkeava osa voi "pilata" muuten kauniin naamataulun. Mutta ei sillä niin väliä ole, jos ei puhuta jostain todella karuista palovammoista tai muuten groteskeista epämuodostumista.
Mutta sanotaan nyt sellaisena lievästi epämiellyttävänä piirteenä liian lähekkäin olevat silmät. Tyyliin Prinssi Charles tai Mark Leven-jotain (se kalju ruotsinkielinen tv-kasvo). Toinen minua häiritsevä piirre on litteä takaraivo (näyttelijä Christian Rundman).
Ne tekevät kenestä tahansa ruman.
joka tekee ihmisestä ruman. Mä oikein miettimällä mietin, että muistaisinko jonkun ruman ihmisen, ja ainoa mieleeni tullut henkilö oli entinen työkaveri, joka oli todella inhottava luonteeltaan, oikein semmoisen vänkyrän AV-mamman prototyyppi ;) Inhottavan ihmisen ulkonköä alkaa katsella kriittisellä silmällä.
Epäsiisti hapsuliuhuparta on miehellä ruma.
Nykyään monilla nuorilla miehillä on sellainen. Ihmetyttää vähän. Itseäni sellainen ainakin ällöttää. Mutta ehkä tarkoitus onkin näyttää vähemmän komealta.
mun ystävä katselee toisia naisia sillä hemmetin kateellisella katseella. tuomitsee ihmiset, vaikka ei ole ehtinyt tutustumaan..