saunominen sukulaisten kanssa
Onko muita jotka ei oo oikeen kiinnostunu tosta ryhmäsaunomisesta sukulaisnaisten kanssa? Mua ei vaan kertakaikkiaan jaksa kiinnostaa toisten naisten ruhojen näkeminen. sori :D
Kommentit (19)
Tosin lähinnä haluan vältellä oman turpean kroppani esittelyä.
Miten olet saanut vältettyä saunakutsut? Varsinkin yhteisillä mökkireissuilla?
sun pitäs lopettaa saunassa se tositen ruhojen katselu ja keskittyä saunomiseen. Niin me muut teemme, tai ainakin useimmat!!
Tosin lähinnä haluan vältellä oman turpean kroppani esittelyä.
Miten olet saanut vältettyä saunakutsut? Varsinkin yhteisillä mökkireissuilla?
Etkö nössö uskalla sanoa, ettet halua sauno a. joko ollenkaan tai b. muiden kanssa. ???
Seinilekö mun pitäisi siellä saunassa katsoa? hei haloo, sauna täynnä naisia, eiköhän se katse vahingossakin yhteen tyyppiin harhaudu. mä voin jutella naisten kans muuallakin ku saunassa. saunominen on mulle peseytmistä!!
ap
En kaipaa saunaan juttuseuraa, en halua jonotta suihkuun ja inhoan alasti olemista muiden kuin mieheni kanssa.
Etkö nössö uskalla sanoa, ettet halua sauno a. joko ollenkaan tai b. muiden kanssa. ???
Olen älykkyydeltäni todennäköisesti kansakunnan keskivertoa.
Tietenkin osaan ilmaista varsin selvästi, että en ole tulossa saunaan kenenkään muun kuin mieheni kanssa. Lähinnä tahtoisin tietää, miten hitossa nämä tilanteet voi välttää jo etukäteen ja mielellään vielä niin ettei vaikuta yltiömäisen takakireältä.
en tykkää saunoa puolituttujen kanssa, tai edes lähisukulaisten kanssa. Mieluiten oma mies ja lapsi. Pakkopullaa on saunoa työkamujen tai edes hyvien ystävien kanssa.
en ikinä sauno, ja kaikki tietää sen, joten ei ole ongelmaa. Minulla on hyvä kroppa eikä siinä mitään, mutta ei minua silti huvittaisi mennä saunomaan kavereiden tai sukulaisten kanssa. Kutsut siis onneksi vältän sillä että minä inhoan saunomista ihan oikeasti, en sauno ikään.
Suomalaiset saunoo, joka häpeää toisten tai omaa kroppaansa on juuri sellainen nainen josta yksikään mies ei tykkää.
Jos on sinut itsensä kanssa, voi saunoa ihan kenen kanssa tahansa
Mies 44 (naimisissa)
Onko myös niin, että jos on sinut elintoimintojensa kanssa, voi ulostaa kenen kanssa tahansa? Tai jos on sinut genitaaliensa kanssa, voi nussia kenen kanssa tahansa?
Suomalaiset saunoo, joka häpeää toisten tai omaa kroppaansa on juuri sellainen nainen josta yksikään mies ei tykkää. Jos on sinut itsensä kanssa, voi saunoa ihan kenen kanssa tahansa Mies 44 (naimisissa)
Suomalaiset saunoo, joka häpeää toisten tai omaa kroppaansa on juuri sellainen nainen josta yksikään mies ei tykkää.
Oletko ihan varmasti mies? Yleensä moisia päättömyyksiä kuulee täällä ainoastaan naisten suusta.
Naiset on aika helkkarin julmia toisilleen ( kuten tällä palstalla on tullut todistettua ) ja en todellakaan aio alistaa kärsinyttä kroppaani turhalle arvostelulle. Koen, että se on oikeuteni.
Tämä suomalainen kestää muutenkin saunassa max viisi minuuttia, pitäisiköhän minun siis luopua kansalaisuudestani?
Väitteeseen, että kukaan mies ei tällaisesta naisesta voi tykätä, en jaksa edes vastata mitään. Makkarissa odottaa elävä vastalause :)
En vaan mene, simple as that. Ei ole kukaan tullut pakottamaan. Yleensä työ- yms. pakkosaunotuksissa on pari muutakin jättäytynyt helpottuneena kanssani terassille istuskelemaan ja odottamaan saunojia.
En halua esitellä itseäni intiimisti puolitutuille, se on mulle ihan kummallinen ajatus. Miksi ihmeessä haluaisin hikoilla alasti työkavereiden kanssa vierekkäin??
En ikinä menisi työkavereiden kanssa saunaan enkä edes suurimman osan ystävistäni kanssa. Miksi työkavereiden kanssa pitäisi olla alasti ja saunoa yhdessä. En vaan ymmärrä, mitä hauskaa siinä on.
Parhaimman ystäväni kanssa voin saunoa, mutta isossa akkalaumassa en saunaan lähde, on mukana sitten tuttuja tai tuntemattomampia.
Tykkään saunoa lähes kenen kanssa tahansa ja kaikki parhaat keskusteluni olen käynyt saunassa. Siellä rentoutuu ihanasti ja tulee puhuttua tosi syvällisiä varsinkin ystävien kanssa.
Ja vierekkäin istutaan, ei ole tapana kytätä toisten vartaloita.
Kyllä kroppa on ihan tavallinen ja luonnollinen oli sitten pullea, pitkä, tumma, laiha, päärynä tai ihan minkä muotoinen vaan.
Kyllä siinä on omaasa päässä jotain vikaa jossei saman sukupuolen läsnäollessa pysty alasti olemaan. Sitten kuitenkin kuljetaan pikkupikkubikineissä ja läpinäkyvissä hameissa jotka ei jätä arvailulle sen enempää varaa mitä hämärässä saunassakaan näkyy.
En tykkää saunoa sukulaisten enkä työkaverien kanssa. Enkä saunokaan, sanon vaan että en nyt tule saunaan, miettikööt ihan mitä vaan. En ylipäätään nauti saunasta erityisesti, enkä tajua mitä järkeä on mennä alasti kuumaan huoneeseen sukulaisten tai kavereitten kanssa.
Ja pitäkää vaan outona ihan rauhassa.
Terv. Nelikymppinen täti
Kauheaa toi saunassa käynti. Eihän muualla kun suomessa esitellä itseään ja ruhoaan ihan ilkosillaan muille. Ite käyn saunassa tasan tarkkaan yksikseni. Korkeintaan äitini ja isäni kanssa, jos kenenkään.
No muakaan ei kiinnosta mikään muiden "ruhojen" kyttäys, mutta enpä mä sinne saunaan sen takia menekään. Ihan vaan siksi, että se on kiva kun on muutakin juttuseuraa kuin aina se mies. Ja koska miehet haluaa käydä keskenään miestensaunassa.