Kokeilin Furminatoria ja sain labbiksesta irti kottikärryllisen karvaa!
Ihan uskomaton vehje tuo kyllä on,en uskonut ja kaveri toi lainaksi jotta uskon :D
Ihan hirveä karvakasahan tuo koira on aina,mutta nyt karvanlähdön aikaan menetän hermoni joka päivä karvatuppojen kanssa! Hankintahinta tosin on melko suolainen..
Kommentit (10)
vaikkakin mun herkkis ei siitä pidä. Lahjoitin sen äidille, saa harjata kissoja sillä.
Ostin aidon Huuto.netistä eikä ollut kallis. Varmaan sais ulkomailta vielä halvemmalla mut kun en ollut silloin mitään ulkomailta tilannut...
Kuinkahan usein tuota saa käyttää? Taitaa raapia koiran ihoa aika tehokkaasti nimittäin.
Kurkkasin Huutonettiin ja L-kokoisen Furminaattorin saa sieltä noin KYMPILLÄ! Käsittämätöntä. Väittivät vielä aidoiksi. Toimii muuten kissoillakin, lyhytkarvaisilla vielä paremmin kuin pitkäkarvaisilla. Naapuri vetää aina talven jäljiltä sileäkarvaisesta noutajasta kans kassillisen karvaa. Hyvä vehje.
mäkin halua kissalle tollasen. Nettikaupasta löytyi reilulla parilla kympillä :)
karvan, eli siellä "kamman" piikkien välissä on terä joka leikkaa karvan poikki?
Bordercollien olis kyllä pikapuoliin ihan hyväkin pääsät turkistaan eroon jos helteitä pukkaa
mun käsittääkseni.
Muutoinhan koirat/kissat olis pian karvattomia kaikki :)
eikä siinä ole mitään piikkejä saatika että olisi joku terä..
karvan, eli siellä "kamman" piikkien välissä on terä joka leikkaa karvan poikki?
Bordercollien olis kyllä pikapuoliin ihan hyväkin pääsät turkistaan eroon jos helteitä pukkaa
Olen käyttänyt kissoilla ja ainoa ongelma on ollut se etten saa kisua pysymään paikallaan niin pitkään kuin furmaus vaatisi. Karvaa lähtee aivan älyttömästi!
Kissoille on eläinrääkkäystä käyttää mitään furminaattoreita! Kissa on kodin kuningatar. Sille ei saa suorittaa mitään operaatioita (mukaanlukien turkin harjaus) jos kissa ei sitä itse halua. Kissan pitää aina saada tehdä mitä se haluaa. Kunnon kissanomistaja on kissansa tossun alla. Silloin kissa voi hyvin.
Katsopa löytyykö www.zooplus.fi tai www.zooplus.com -sivuilta halvemmalla. Myös halpoja kopiofurminaattoreita on. Joskus olen myös nähnyt Huuto.net -sivuilla jonkin firman myyvän niitä poskettoman halvalla. Älä ainakaan eläinlääkäriasemilta osta... osaavat laittaa sikahinnan.