Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun "ihana" mieheni jäi kiinni hormonien käytöstä.

Vierailija
06.06.2011 |

On valehdellut aiheesta kuukausia ja nyt joutui tunnustamaan kun jäi kiinni valheesta. Miten tähän nyt pitäisi suhtautua...

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tässä eniten se, että mies on valehdellut minulle kirkkain silmin monta kuukautta kun olen lähes päivittäin asiasta kysellyt.

ap

Vierailija
42/99 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anabolisia steroideja käytetään päivittäin sairaaloissa ihmisten hoitoon. Oma miehenikin on saanut niitä vaikean onnettomuuden jälkeen. Eli oikein käytettynä ne ovat loistavia lääkkeitä, jotka voivat parantaa huomattavasti elämänlaatua. Mutta pahin juttu on se, että ne ovat hormonivalmisteita ja niiden käyttö sairaaloissa on äärimmäisen valvottua. Kaikki saleilla käytetyt mömmöt on joko varastettuja tai salakuljetettuja. Niissä on vaan se vaara, että kukaan ei tiedä mitä niissä oikeasti on. Kaupattu steroidi voikin olla tarkoitettu vaikka ravihevosten douppaamiseen, mutta myydään tyhmälle muskelikaverille, joka saa siitä kaupantekijäiseksi sydänoireet. Nämä salakuljetetut aineet saattavat ola myös saastuneita, tai sitten sisältäneet jotakin ihan muuta kuin hormoneja. Niin että minä sanoisin miehelleni, jos hän olisi pimeiltä markkinoilta ostetusn kuurin syönyt, että hop hop verikokeisiin. Ennen ei seksiä tipu. Hepatiitti kun ei ole kiva tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot ,että sulle on ihan sama millä se kehoaan muokkaa,että hyväksyt sen horkat. Mutta valehtelua et siedä, joten totuus pitää tulla kun kysytään.

Ite oon seurustellu useemmanki käyttäjän kanssa ja yks on ollu ihan kuutamolla, mutta se oli sellanen jo ennen douppiaki.

Musta sikaniska on paras niska :)

Vierailija
44/99 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas hormonien käytön asiantuntijoita liikenteessä :D:

"Siitä tulee hullu"

"Ette saa enää lapsia"...

...voi, kuulkaa! Aika alkuaikaisia käsityksiä mömmöjen käytöstä! Noilla puheilla vaan pelotellaan niitä, jotka eivät jaksa kunnolla ottaa selvää, miten niitä käytetään ja näin aiheuttavat elimistölleen vahinkoa. oikein käytettynä ja oikein lopetettuna niillä on oikeasti aika minimaaliset riskit!

Ai etten mistään tiedä?!

Vierailija
45/99 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas hormonien käytön asiantuntijoita liikenteessä :D: "Siitä tulee hullu" "Ette saa enää lapsia"... ...voi, kuulkaa! Aika alkuaikaisia käsityksiä mömmöjen käytöstä! Noilla puheilla vaan pelotellaan niitä, jotka eivät jaksa kunnolla ottaa selvää, miten niitä käytetään ja näin aiheuttavat elimistölleen vahinkoa. oikein käytettynä ja oikein lopetettuna niillä on oikeasti aika minimaaliset riskit!

ensihoitaja

Vierailija
46/99 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoitanut steroidinkäyttäjiä eikä niiden kanssa tosiaan kannata lähteä pelaamaan. Tässä luettavaa

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Anaboliset+steroidit+luultuakin+vaa…

http://www.doping-prevention.com/fileadmin/files/Teaching_material/fi/H…

Moni havahtuu aineiden vaaroihin vasta siinä vaiheessa, kun herää elvytettynä sairaalassa tai sairastuu sydämen vajaatoimintaan tai eturauhanen suurenee niin ettei saa kusta tulemaan. Tai lihakset alkavat tuhoutua itsestään (rabdomyolyysi).

sh

Vierailija
47/99 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuri on kuulemma jo loppunut ja kesti pari kuukautta. En ole huomannut mitään erikoista muutosta käytöksessä, paitsi sen, että haluaa seksiä enemmän (mistä olen vain tyytyväinen).

Tuntuu ihan kamalalta tuo valehtelu kun hän on valehdellut mulle päin namaa monta kuukautta kun olen asiasta yritäänyt kysellä. :(

testotasot. Kannattaiskohan käydä lääkärissä ja saada ihan lääketieteelliseen käyttöön hormonit.

Mutta annoksen on pysyttävä suosituksessa.

Miten paljon mies haluaa sitten normaalisti seksiä?

Vierailija
48/99 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuri on kuulemma jo loppunut ja kesti pari kuukautta. En ole huomannut mitään erikoista muutosta käytöksessä, paitsi sen, että haluaa seksiä enemmän (mistä olen vain tyytyväinen).

Tuntuu ihan kamalalta tuo valehtelu kun hän on valehdellut mulle päin namaa monta kuukautta kun olen asiasta yritäänyt kysellä. :(

testotasot. Kannattaiskohan käydä lääkärissä ja saada ihan lääketieteelliseen käyttöön hormonit.

Mutta annoksen on pysyttävä suosituksessa.

Miten paljon mies haluaa sitten normaalisti seksiä?

Vierailija
49/99 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoitanut steroidinkäyttäjiä eikä niiden kanssa tosiaan kannata lähteä pelaamaan. Tässä luettavaa

<a href="http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Anaboliset+steroidit+luultuakin+vaa…" alt="http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Anaboliset+steroidit+luultuakin+vaa…">http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Anaboliset+steroidit+luultuakin+vaa…;

<a href="http://www.doping-prevention.com/fileadmin/files/Teaching_material/fi/H…" alt="http://www.doping-prevention.com/fileadmin/files/Teaching_material/fi/H…">http://www.doping-prevention.com/fileadmin/files/Teaching_material/fi/H…;

Moni havahtuu aineiden vaaroihin vasta siinä vaiheessa, kun herää elvytettynä sairaalassa tai sairastuu sydämen vajaatoimintaan tai eturauhanen suurenee niin ettei saa kusta tulemaan. Tai lihakset alkavat tuhoutua itsestään (rabdomyolyysi).

sh

Vierailija
50/99 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulukko 1. Anabolisten steroidien sivuvaikutuksia

- Häiriöt sukupuolihormonien erityksessä

- Ihomuutokset

- Maksamuutokset

- Psyykkiset vaikutukset

- Sydämen ja verisuonien muutokset

On muistettava, että anabolisten steroidien ohella jakson aikana käytettävät muut aineet aiheuttavat myös omat riskinsä. Esimerkiksi ihmisperäinen kasvuhormoni lisää fataaliin dementiaan johtavan Greutzfeldt-Jakobin taudin ilmaantuvuutta 10 000 -kertaisesti normaliväestöön verrattuna. Toisaalta klenbuteroli saattaa johtaa vaikeisiin nestetasapainon häiriöihin ja sydämen rytmihäiriöihin.

Anabolisten aineiden käytön alussa ilmenee ensin turvotusta, aknea ja usein libidon lisäystä. Käyttöjakson aikana ja sen jälkeen androgeenisia sivuvaikutuksia esiintyy kaikilla käyttäjillä. Pitkäaikaisen steroidien käytön jälkeinen hedelmättömyys voi jatkua kuukausia, jopa vuosia, mutta normaalistuu yleensä ajan kuluessa. Koska osa anabolisista steroideista ja testosteroni muuttuvat elimistössä osin estrogeeneiksi on miehillä rintojen kasvu eli gynekomastia tyypillinen sivuvaikutus. Vastaavasti naiskäyttäjillä androgeenisten aineiden käyttö johtaa miesmäistymiseen, kuten rintojen pienenemiseen, karvoittumiseen ja äänen madaltumiseen.

Vierailija
51/99 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

...voi, kuulkaa! Aika alkuaikaisia käsityksiä mömmöjen käytöstä! Noilla puheilla vaan pelotellaan niitä, jotka eivät jaksa kunnolla ottaa selvää, miten niitä käytetään ja näin aiheuttavat elimistölleen vahinkoa. oikein käytettynä ja oikein lopetettuna niillä on oikeasti aika minimaaliset riskit!

Vierailija
52/99 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska annokset ovat varmaan erilaisia, kun ei pyritä kasvattamaan massaa, ja aineet ovat taatusti sitä mitä purkin kyljessä lukee. Netistä tilaten ei voi olla ihan varma.

Vierailija
53/99 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks 250ambulli kestää kuukauden ellei enemmänki...ihmettelen tota päivittäistä pistelyä? Ja omalla kokemuksen rinta äänellä voin sanoa että itse en huomannut mitään kun käytin2vuotta horkkaa maksa arvot samat sydänkäyrät samat pääkoppa pysyny samana solttupoika seisoo koko ajan ...

Vierailija
54/99 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinpä näin, järkevässä roimaamissessa riskit on pienet. väittäisin alkon ja tupakoinnin olevan metkittävästi suurempi terveysriski, kuin harkitusti tehty kuurittelu. kriminaaliksi tulet siinä kohtaan kun lääkemäärät ylittävät oman käytöm rajat.

eniten miettisin ehkä kuitenkin ongelmaa sillon kun on kasvatettu kovalla työllä isot lihakset ja roinaaminen lopetetaan kokonaan. mies kuihtuu kasaan ja isot lihakset häviää. sillon voi miehen psyyke olla kovilla. suoralta kädeltä leimaaminen on tyhmää. ja miettikääs naiset, tehän saatte hormoneita jo ihan nuorena, ei nekään kaikille sovi ja olen kyllä niin sekopäisiä naisia nähnyt.yhtään niin sekopäistä miestä en ole viellä tavannut.

Vierailija
55/99 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 07:47"]

näinpä näin, järkevässä roimaamissessa riskit on pienet. väittäisin alkon ja tupakoinnin olevan metkittävästi suurempi terveysriski, kuin harkitusti tehty kuurittelu. kriminaaliksi tulet siinä kohtaan kun lääkemäärät ylittävät oman käytöm rajat.[/quote]

Alkoholi ei ole minkäänlainen terveysriski kohtuu köytettynä, jotkut anaboliset steroidit taas aiheuttavat pysyviä muutoksia esim. sydämen rakenteen muuttumista.

Vierailija
56/99 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2011 klo 20:19"]

[/quote]

Aika epärehellinen mies muuten. Olen saanut sen käsityksen, että alkuun voi seksiä tehdä miehellä mieli paljonkin, mutta keski-ikään tultaessa seisokki lopahtaa. Tiedä sitten johtuuko mömmöjen aiheuttamasta sydämen vajaatoiminnasta vai mistä, mutta elin kyllä melkoisesti surkastuu. Ja näitä juttuja olen kuullut siis puolisoilta ja luomuna kehoaan rakentavilta.

Vierailija
57/99 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 11:16"]Yks 250ambulli kestää kuukauden ellei enemmänki...ihmettelen tota päivittäistä pistelyä? Ja omalla kokemuksen rinta äänellä voin sanoa että itse en huomannut mitään kun käytin2vuotta horkkaa maksa arvot samat sydänkäyrät samat pääkoppa pysyny samana solttupoika seisoo koko ajan ...

[/quote]

Kirjoittamisen kanssa kuitenkin ongelmia..

Vierailija
58/99 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on järkeä, niin jatkat elämää ilman sitä. Ei varmaan ollu eka kerta eikä jää viimmeseksikään.

Vierailija
59/99 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten asettamat ulkonäköpaineethan ne saa nuoret miehet vetämään horkkaa....

Vierailija
60/99 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähdetään leikkimään kehon kemialla ja etenkin aivojen kemialla, ollaan jo lähtökohtaisesti luovutettu luonnollisen elämän suhteen, ihminen joka tällaiseen suostuu, on sielultaan kone, jolle inhimilliset piirteet ovat heikkoutta tässä "kovassa maailmassa". Pelottavaa ihmiskokeilla leikkimistä.