Mun "ihana" mieheni jäi kiinni hormonien käytöstä.
On valehdellut aiheesta kuukausia ja nyt joutui tunnustamaan kun jäi kiinni valheesta. Miten tähän nyt pitäisi suhtautua...
Kommentit (99)
jos/kun niitä hankkiessaan syyllistyy rikokseen. Minkä hintaisia ovat, vaikuttaako perheen talouteen?
(Ja itse henk.koht en haluaisi että mieheni muuttuisi ulkoisesti sikaniskaksi, mutta sehän on makuasia.)
Sanomansa mukaan yhden kuurin on vetänyt. Hinta ei vaikuta talouteen. Minua ärsyttää tässä eniten se, että mies on valehdellut minulle kirkkain silmin monta kuukautta kun olen lähes päivittäin asiasta kysellyt.
apolin sitten vetänyt niitä mömmöjä tai en, jos tuollainen piina olisi päällä.
Steroidit ovat laillisia siinä mielessä että niitä saa omaan käyttöön käyttää, mutta myydä ei. ..katsotaan ns läpi sormien.. Mut itekkii roinannu 3kk jo ja mtn agressiivisuutta en eikä tyttö ystävä ole huomannut miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä;D
kantaa ottamatta, pointtihan on siinä että miehesi on valehdellut sulle kirkkain silmin. Mulla ainakin tulis mieleen kysymys, että mistähän muusta asiasta on valehdellut..?
mies on taas kerran halunnu säästää rakasta naistaan pahoittamasta mieltään.kaiken aikaan kun hän on kieltänyt käyttämästä hän on ajatellu sinua siinä samalla.näin se vaan naiset menee.
Sekä kuinka pitkään. Mammat täällä taas pelkäävät, että ihminen muuttuu hormonikuurista joksikin hirviöksi.
Oliko miehellesi hyötyä näistä?
Kaikki ei ole mustavalkoista.
ei ne lapsen saantiin vaikuta ite olen käyttänyt 10v hormooneja tauotta ja lapsia tulee liukuhihnalta!! sun mies varmaan pelkäs just sitä mitä nää ihmiset väittää että tulee raivo hullu ja ei saaa lapsia ym ym
JA ALOITUS SITTEN TEHTY 6.6 2011.
Jos se yhä käyttää osta sille miesliivit. Taitaa olla melkoset boobsit jo.
Luulen ett kaverilla huono itsetunto ja kokee huonommutta ja sitä ettei kelpaa sulle jollei ole lihaksia yms. Haluaa näyttää hyvältä naisensa silmään;)
Tiedän tapauksen jossa nuori mömmöjä nauttinut kaveri kuoli syöpään, ilmeisesti hormonit edesuattivat syövän etenemistä kun syövaööe alttiit geenit oli olemassa. Ja yhden hormooniheikin tiedän, jolla päässä alkoi vipata ja pahasti, sai kauheita raivokohtauksia ja oli todella aggressiivinen.
Mun yks tuttava käytti myös, nuori mies. Veti ensin pullon smirnoffia naamariin ja sen jälkeen pani kaikkea mikä liikkui tai pysyi paikallaan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2011 klo 20:04"]On valehdellut aiheesta kuukausia ja nyt joutui tunnustamaan kun jäi kiinni valheesta. Miten tähän nyt pitäisi suhtautua...
[/quote]
Hormoneilla saa lihaksia ja lihaksilla saa naisia.
En ole itse horkkaa kokeillut, mutta viralliset mahdolliset haittavaikutukset alan pikkuhiljaa jopa tulkita propagandaksi. Siis siksi samaksi propagandaksi mitä viralliset tahot esim. kannabiksesta levittävät. En siis usko, että horkka on täysin vaaratonta, mutta haittavaikutuksia liioitellaan voimakkaasti
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2011 klo 20:04"]On valehdellut aiheesta kuukausia ja nyt joutui tunnustamaan kun jäi kiinni valheesta. Miten tähän nyt pitäisi suhtautua...
[/quote]
Hormoneilla saa lihaksia ja lihaksilla saa naisia.
[/quote]
Aivan. Naiset voisivat pikku hiljaa kokea vastuunsa tässä ja olla rummuttamatta vääristynyttä mieskuvaa.
Onneksi mieheni harrastaakin kestävyyslajeja <3 Tapaavat olla älykkäämpiä kuin sikaniskakehonrakentajat.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:21"]
Naisten asettamat ulkonäköpaineethan ne saa nuoret miehet vetämään horkkaa....
[/quote]
Totta. Miksi lähes jokaisen naisen mielestä miehen pitäisi näyttää tältä?? ---> http://healthyceleb.com/wp-content/uploads/2012/08/Jay-Cutler-body.jpg
Naiset rakastaa lihaksia, ruikku miehet ei ole kovaa valuuuttaa.
tyhmät jaksaa vastailla näihin monta vuotta vanhoihin ketjuihin :-).
Täällä on taas hormonien käytön asiantuntijoita liikenteessä :D:
"Siitä tulee hullu"
"Ette saa enää lapsia"...
...voi, kuulkaa! Aika alkuaikaisia käsityksiä mömmöjen käytöstä! Noilla puheilla vaan pelotellaan niitä, jotka eivät jaksa kunnolla ottaa selvää, miten niitä käytetään ja näin aiheuttavat elimistölleen vahinkoa. oikein käytettynä ja oikein lopetettuna niillä on oikeasti aika minimaaliset riskit!