Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö jo 2v. lähtien olla kavereita, ettei tulisi syrjitty myöhemmin?

Vierailija
06.06.2011 |

Poikani on reilu 2v. Muutimme suht pienelle paikkakunnalla juuri ennen kuin hän syntyi. Itse en voi sietää kaiken maailman perhekerhoja yms, joten en ole koskaan sellaisissa käynyt. Meillä on muutama vakkari-lapsiperhe, joita treffaamme suht säännöllisesti. Tapaamme meillä, heillä, puistossa, kaupungilla jne. Kuitenkin olen alkanut miettiä ehkä turhankin vainoharhaisesti, pitäisikö minun jo tässä iässä "varmistaa" poikani sosiaalinen verkostoituminen jollain tavalla ja änkeä väkisinkin jonnekin kerhoihin tai laittaa hänet tarhaan, että olisi suuri kaveriporukka. Vai luotanko siihen, että viimeistään eskariin mennessä (minulla mahdollisuus olla kotona eskari-ikään asti) kaveripiiri laajentuu. Pojallani sujuu leikit aina hyvin kavereidensa kanssa, äitiä tässä nyt vaan huolettaa, kun olen sosiaalisesti hieman laiska =) Kertokaa muut kokemuksianne!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien, sitä ennen muutama leikkikaveri silloin tällöin riittää varmasti. Katsot sitten miten poikasi sos.taidot alkavat kehittymään..

Vierailija
2/2 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni tarhaan 3-vuotiaana, sitä ennen muutama kaveri jota tavattiin säännöllisen epäsäännöllisesti. Älä huoli, kyllä lapset "verkostoituvat" yllättävän hyvin "omin avuin" =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä