Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan päähän ei mahdu kuin yksi kaveri kerrallaan.

Vierailija
06.06.2011 |

No nyt näyttää siltä, että meidän 4-vuotias on sitä tyyppiä joka haluaa leikkiä yhden kanssa kerrallaan. Itse olen asiasta eri mieltä ja tuumaan, että poika ei kerjää kuin hankaluuksia.

Olen yrittänyt selittää miten kaveri voi olla useammankin kanssa ja miten se on itse asiassa hauskempaa mitä enemmän on kavereita. Miten leikeistä saa hauskempia mitä useampi kaveri on mukana. Mutta mahtaako tuo vielä tajuta? Miten asian saisi ns. jakeluun?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut niin ikävän oloiseen sävyyn? Jos poika HALUAA leikkiä yhden kanssa kerrallaan, niin miten se on hankaluuksien kerjäämistä? Koko ajan tulee esiin miten hän ei ymmärrä asioita ja miten olisi saatava hänet tajuamaan. Ellei kyseessä nyt erityisempi lapsi ole, niin kyllä tuon ikäinen puhetta ymmärtää. Jos hän vaikka haluaa leikkiä niin kuin se hyvältä tuntuu (omasta, ei äidin mielestä), tai totutella ajatukseen useammasta samanaikaisesta kaverista? Tai jos hyväksyisit sen, että lapsesi ei välttämättä se kaikkein sosiaalisin ole. Minäkään en lapsena, tai nykyäänkään suuressa porukassa viihdy, siitä tuli omat hankaluutensa, mutta myös etunsa. Nykyään olen onnellinen että voin estoitta olla oma itseni, vaikkakaan en niin ihmisten ympäröimä. Anna kaikkien kukkien kukkia, minun mielestäni lapsilla on täysi oikeus leikkiä miten itse haluavat, jos eivät ketään, mitään tai itseään vahingoita yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla