Mä en ole ikinä ollut töissä. En ole valmistunut mistään.
Asun 400 000 euron asunnossa, matkustelen joka vuosi (pisimmät matkat toiselle puolelle maapalloa) ja elän hyvin keskiluokkaista elämää.
Kannatti naida hyvin koulutettu mies :D
Kommentit (17)
paperit ja palkka 2900e. Teen raskasta ja vastuullista työtä ja elintasoni paljon matalampi.
en itsekään ole juuri töitä tehnyt, viimeiseen 12 vuoteen en yhtään. mut rahaa ei kyl ole mihinkään.
olisin just luotu tuollaiseen elämään. mut mun mies hankkii vaan hätäsen reilut pari tonnia kuussa käteen..
Harrastan opiskelua, mutten aio koskaan suorittaa mitään
Opiskelen vain sellaisia kursseja (avoimessa yliopistossa), jotka oikeasti minua kiinnostaa. Nyt 15 vuoden aikana olen opiskellut mm. kasvatustiedettä, psykologiaa, hollantia, kiinaa, musiikkitiedettä, kehitysmaatutkimusta, lääketieteen opintoja, logopediaa ja taidehistoriaa.
Harrastan opiskelua, mutten koskaan opi mitään.
nykyisestä miehestä eroan niin lupaan, että seuraava on kyllä sitten varakas.. heh.
Pieni kauteuden pisto tuli lukiessani tätä. Minun unelmani olisi saada olla rahasta huoleton ja opiskella juuri sitä mitä tahdon omaan tahtiin. Ei kitkutella korkeintaankin kohtuullisella palkalla.. jooooka iiiikinen aaarkipäääivä, teki mieli tai ei. Ei ole sen arvoista. Ei sen arvoista, että valtaosa vapaa-ajasta kuluu "hukkaan" tehden töitä, mistä ei lopulta jää mitään "käteen", kun se ei johda itsessään mihinkään. Joka päivä pyöritetään samoja asioita, vaikka koulutus onkin ja sitä kautta ihan hyvä työpaikka.
Kaikki jää loukkuun tähän työmaailman oravanpyörään. Minä niin toivon, etten itse jää, vaikka nyt jo tähän arkeen on tottunut.
LOTTOVOITTO TULETHAN. (tai se rikas mies)
Ei ole tarvinnut, olen rikkaasta suvusta ja elän pääomatuloilla.
Ei ole tarvinnut, olen rikkaasta suvusta ja elän pääomatuloilla.
En ap:ta.
Jos, niin mitä ja minkä verran?
Missä sä tapasit sen hyvinkoulutettusi?
ura ja työ ovat mulle todella tärkeitä. Ei kyllä musta olisi "hyvin tienaavan miehen" pikkuvaimoksi. Mutta hyvä, että olet tyytyväinen elämääsi.
Entäs jos mies lähteekin naapurin Pirjon matkaan ja jäät kuin nalli kalliolle? Mites meinasit eläkkeellä elää? Ei tuosta oikein eläkettä kerry. Mitä sä nyt sitten teet päivät pitkät?
jos ero tulee.. Mitäs sitten teet kun menet työkkäriin ja sulta kysytään mitä osaat ja olet xx ikäinen. Vastaat "en osaa mitään".
Sitten ei taida hymyilyttää. Vai onko mies luvannut sinulle puolet omaisuudestaan jos ero tulee?
En oo AP, mutta 'etsin itseäni' ja mua kiinnostaa aina, kun joku sanoo viihtyvänsä työssään, tahtoo tietää, mitä se tekee...
ei sen miehen tarvitse luvata puolta omaisuudestaan eron tullen, oletuksena sen saa, kun avioehtoa ei ole.
t. ei-AP
on aviomies, niin onneksi olkoon.
tutkintoa. Opiskelen vain sellaisia kursseja (avoimessa yliopistossa), jotka oikeasti minua kiinnostaa. Nyt 15 vuoden aikana olen opiskellut mm. kasvatustiedettä, psykologiaa, hollantia, kiinaa, musiikkitiedettä, kehitysmaatutkimusta, lääketieteen opintoja, logopediaa ja taidehistoriaa.
Avioehtoa ei ole, eikä tule. Tämä on liitto, jonka eteen tehdään töitä. Olemme tasavertaiset kaikessa suhteessa, emmekä pidä avioeroa edes mahdollisena. Huonosti on välillä mennyt, tietenkin, kuten joka suhteessa. Nyt on taas erinomainen vaihe.
Voin ihan hyvin opiskella ja mennä töihin, mutta olen valinnut kotiäitiyden. Viihdyn itse kotona, haluan lasten olevan kotona ja mies tykkää, kun kotona on elämää koko ajan - elämä on stressittömämpää.
ap
olen tosi kateellinen ihmisille eri asioista, ja olisihan se hienoa asua kalliissa asunnossa ja matkustella, mutta en ikinä haluaisi tehdä sitä jonkun miehen rahoilla. Tuntisin olevani ansassa oleva eläin ja palkollinen. Lisäksi tietty ei saisi mitään omaa aikaan koskaan. En siis kadehdi mutta en soimaakaan, joillekin tuollainen elämä sopii paremmin kuin hyvin.
taas kehuskelee... Kyllä sekin päivä tulee kun sun maailmas romahtaa, odota vaan!