Koska Nordeasta tulee uusi tunnuslukutaulukko kun enää 2 saraketta käyttämättömiä?
Kommentit (25)
tulee myöhään. Säästöpankissa itselleni tulee seuraava tunnuslukulista kun olen edellisen puolessa välissä.
Toki voisi olettaa tuohon vaikuttavan senkin, paljonko käyttäjä normaalisti tunnuksiaan käyttää.
Etkä voi aktivoita uutta tunnuslukulistaa, ilman vanhaa, koska sinun on mentävä sillä vanhalla sisään.
Vanhaa taulukkoa ei tarvitse nordeassa ollenkaan, itselläni se on tullut viikon päästä siitä kun olen aloittanut toiseksi viimeisen SARAKKEEN...
Ja mulla tulee kyllä ilman mitään tilausta se uus taulukko postiin...
Ei se tule jos sitä ei tilaa...
Etkä voi aktivoita uutta tunnuslukulistaa, ilman vanhaa, koska sinun on mentävä sillä vanhalla sisään.
kömpelö systeemi. Meille tulee uudet listat automaattisesti, lista myös vaihtuu automaattisesti ellei sitä halua vaihtaa jo ennen viimeistä tunnuslukua.
siitä kun olen käyttänyt 60 tunnuslukua. 80 niitä on, joten hyvin pitäisi olla aikaa. Ei kai niitä oikeasti tarvi tilailla ainakaan Nordeassa?
Soita asiakaspalveluun ja sano ettet ole saanut uutta.
Lukihärö tavallaan...
No nyt sen pitäisi tulla lähipäivinä...
8.
siitä kun olen käyttänyt 60 tunnuslukua. 80 niitä on, joten hyvin pitäisi olla aikaa. Ei kai niitä oikeasti tarvi tilailla ainakaan Nordeassa?
Soita asiakaspalveluun ja sano ettet ole saanut uutta.
nordeasta tulee ihan tilaamatta uusi.
nordeasta tulee ihan tilaamatta uusi.
Soitahan ap pankkiin, niin laittavat sulle uuden listan. Sen voi varmaan käydä pyytämässäkin pankista?
eikä niitä konttorista saa. Tulee postissa lähipäivinä.
Oletan, että olet sentään nettipankissa käynyt sen uuden taulukon itse tilaamassa? Luulen, että viikosta kahteen viikkoa siinä tilauksen jälkeen saattaa hyvinkin kulua... Aika tiukoille vetää, sullahan pitäisi olla vähintään se kaksi käyttämätöntä tunnusta vanhassa taulukossa jäljellä, että voit edes ylipäänsä vaihtaa uuden taulukon nettipankin kautta käyttöösi.
Nordeassa tulee tilaamatta ja aina tarpeeksi ajoissa.
Oletan, että olet sentään nettipankissa käynyt sen uuden taulukon itse tilaamassa? Luulen, että viikosta kahteen viikkoa siinä tilauksen jälkeen saattaa hyvinkin kulua... Aika tiukoille vetää, sullahan pitäisi olla vähintään se kaksi käyttämätöntä tunnusta vanhassa taulukossa jäljellä, että voit edes ylipäänsä vaihtaa uuden taulukon nettipankin kautta käyttöösi.
Nordeassa tulee tilaamatta ja aina tarpeeksi ajoissa.
ainakin säästöpankissa saa uuden konttorista, senkus hakee vaan.
ja uusi tulee automaattisesti kun 60 lukua on käytetty.
Nimim. juuri tuli uusi taulukko ja vanhasta oli käytetty se 60 lukua
tunnuslukulista Osuuspankista.
Se on totta että vanhasta pitää olla kaksi lukua jäljellä silloin kun vaihtaa siihen uuteen listaan.
ja uusi tulee automaattisesti kun 60 lukua on käytetty. Nimim. juuri tuli uusi taulukko ja vanhasta oli käytetty se 60 lukua
tilin käyttöä? Vai mistä ne tietää kuinka paljon tunnuslukuja on jäljellä? Ja kyllä osuuspankissa pitää se lista tilata, siinähän lukee sisäänkirjautuessa, että tilaa uusi lista kun tunnuslukuja n.10 jäljellä. (Kun joku väitti Op:sta automaattisesti saavansa uuden listan).
Kyttääkö Nordea asiakkaittensa
tilin käyttöä? Vai mistä ne tietää kuinka paljon tunnuslukuja on jäljellä?
tietojärjestelmässä on tieto siitä, montako lukua on jäljellä ja mitä ne luvut ovat. Jolloin järjestelmä tietää (olettaen että järjestelmän toteuttajalla on ollut lainkaan järkeä päässään) kyllä, milloin tarvitset lisää lukuja.
Kyttääkö Nordea asiakkaittensa tilin käyttöä? Vai mistä ne tietää kuinka paljon tunnuslukuja on jäljellä?
Katsos kun nykyisin on semmoisia kuin TIETOKONEITA, ja ne voi ihan AUTOMAATTISESTI ohjelmoida reagoimaan tilanteisiin...
Oliskohan posti kadottanut ap:n tunnukset matkalle... Tai sit Nordeassa on ollut (vaihteeksi) joku häiriö palvelussaan.
Oletan, että olet sentään nettipankissa käynyt sen uuden taulukon itse tilaamassa? Luulen, että viikosta kahteen viikkoa siinä tilauksen jälkeen saattaa hyvinkin kulua...
Aika tiukoille vetää, sullahan pitäisi olla vähintään se kaksi käyttämätöntä tunnusta vanhassa taulukossa jäljellä, että voit edes ylipäänsä vaihtaa uuden taulukon nettipankin kautta käyttöösi.