Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska Nordeasta tulee uusi tunnuslukutaulukko kun enää 2 saraketta käyttämättömiä?

Vierailija
06.06.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että olet sentään nettipankissa käynyt sen uuden taulukon itse tilaamassa? Luulen, että viikosta kahteen viikkoa siinä tilauksen jälkeen saattaa hyvinkin kulua...

Aika tiukoille vetää, sullahan pitäisi olla vähintään se kaksi käyttämätöntä tunnusta vanhassa taulukossa jäljellä, että voit edes ylipäänsä vaihtaa uuden taulukon nettipankin kautta käyttöösi.

Vierailija
2/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee myöhään. Säästöpankissa itselleni tulee seuraava tunnuslukulista kun olen edellisen puolessa välissä.

Toki voisi olettaa tuohon vaikuttavan senkin, paljonko käyttäjä normaalisti tunnuksiaan käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä voi aktivoita uutta tunnuslukulistaa, ilman vanhaa, koska sinun on mentävä sillä vanhalla sisään.

Vierailija
4/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa taulukkoa ei tarvitse nordeassa ollenkaan, itselläni se on tullut viikon päästä siitä kun olen aloittanut toiseksi viimeisen SARAKKEEN...

Ja mulla tulee kyllä ilman mitään tilausta se uus taulukko postiin...

Vierailija
5/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tule jos sitä ei tilaa...

Etkä voi aktivoita uutta tunnuslukulistaa, ilman vanhaa, koska sinun on mentävä sillä vanhalla sisään.

kömpelö systeemi. Meille tulee uudet listat automaattisesti, lista myös vaihtuu automaattisesti ellei sitä halua vaihtaa jo ennen viimeistä tunnuslukua.

Vierailija
6/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kun olen käyttänyt 60 tunnuslukua. 80 niitä on, joten hyvin pitäisi olla aikaa. Ei kai niitä oikeasti tarvi tilailla ainakaan Nordeassa?

Soita asiakaspalveluun ja sano ettet ole saanut uutta.

Vierailija
7/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihärö tavallaan...

No nyt sen pitäisi tulla lähipäivinä...

8.

siitä kun olen käyttänyt 60 tunnuslukua. 80 niitä on, joten hyvin pitäisi olla aikaa. Ei kai niitä oikeasti tarvi tilailla ainakaan Nordeassa?

Soita asiakaspalveluun ja sano ettet ole saanut uutta.

Vierailija
8/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nordeasta tulee ihan tilaamatta uusi.

Vierailija
9/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nordeasta tulee ihan tilaamatta uusi.

Soitahan ap pankkiin, niin laittavat sulle uuden listan. Sen voi varmaan käydä pyytämässäkin pankista?

Vierailija
10/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niitä konttorista saa. Tulee postissa lähipäivinä.

Vierailija
11/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että olet sentään nettipankissa käynyt sen uuden taulukon itse tilaamassa? Luulen, että viikosta kahteen viikkoa siinä tilauksen jälkeen saattaa hyvinkin kulua... Aika tiukoille vetää, sullahan pitäisi olla vähintään se kaksi käyttämätöntä tunnusta vanhassa taulukossa jäljellä, että voit edes ylipäänsä vaihtaa uuden taulukon nettipankin kautta käyttöösi.

Nordeassa tulee tilaamatta ja aina tarpeeksi ajoissa.

Vierailija
12/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että olet sentään nettipankissa käynyt sen uuden taulukon itse tilaamassa? Luulen, että viikosta kahteen viikkoa siinä tilauksen jälkeen saattaa hyvinkin kulua... Aika tiukoille vetää, sullahan pitäisi olla vähintään se kaksi käyttämätöntä tunnusta vanhassa taulukossa jäljellä, että voit edes ylipäänsä vaihtaa uuden taulukon nettipankin kautta käyttöösi.

Nordeassa tulee tilaamatta ja aina tarpeeksi ajoissa.

Vierailija
13/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin säästöpankissa saa uuden konttorista, senkus hakee vaan.

Vierailija
14/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uusi tulee automaattisesti kun 60 lukua on käytetty.

Nimim. juuri tuli uusi taulukko ja vanhasta oli käytetty se 60 lukua

Vierailija
15/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnuslukulista Osuuspankista.

Se on totta että vanhasta pitää olla kaksi lukua jäljellä silloin kun vaihtaa siihen uuteen listaan.

Vierailija
16/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uusi tulee automaattisesti kun 60 lukua on käytetty. Nimim. juuri tuli uusi taulukko ja vanhasta oli käytetty se 60 lukua

Vierailija
17/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilin käyttöä? Vai mistä ne tietää kuinka paljon tunnuslukuja on jäljellä? Ja kyllä osuuspankissa pitää se lista tilata, siinähän lukee sisäänkirjautuessa, että tilaa uusi lista kun tunnuslukuja n.10 jäljellä. (Kun joku väitti Op:sta automaattisesti saavansa uuden listan).

Vierailija
18/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääkö Nordea asiakkaittensa

tilin käyttöä? Vai mistä ne tietää kuinka paljon tunnuslukuja on jäljellä?

tietojärjestelmässä on tieto siitä, montako lukua on jäljellä ja mitä ne luvut ovat. Jolloin järjestelmä tietää (olettaen että järjestelmän toteuttajalla on ollut lainkaan järkeä päässään) kyllä, milloin tarvitset lisää lukuja.

Vierailija
19/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääkö Nordea asiakkaittensa tilin käyttöä? Vai mistä ne tietää kuinka paljon tunnuslukuja on jäljellä?

Katsos kun nykyisin on semmoisia kuin TIETOKONEITA, ja ne voi ihan AUTOMAATTISESTI ohjelmoida reagoimaan tilanteisiin...

Vierailija
20/25 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan posti kadottanut ap:n tunnukset matkalle... Tai sit Nordeassa on ollut (vaihteeksi) joku häiriö palvelussaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi