Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mää oon Lapista ja aion muuttaa sinne takas.

Vierailija
05.06.2011 |

Olen saanut etelästä tarpeekseni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin kerran pikavisiitin Helsingissä, kesätöissä olin yhden kesän, enkä enää sen jälkeen ole halunnut pois Lapista. Täällä on hyvä olla!!

Vierailija
2/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan ja viedä nekin kotikonnuilleen sinne Lappiin, koska ei niistä ole toisten ihmisten lähellä eläjiksi. Elävät kuin pellossa (heh) ja häiriköivät koko naapurustoa mutta heitä pitäisi kuulemma kunnioittaa ja hissutellen heidän lähistöllään kulkea. Luulevat ilmeisesti olevansa jotenkin parempaa väkeä, vaikka isäntä alushoususillaan istuskelee illat kaljatölkkiensä kanssa terassilla ja eukko vetää vieressä tupakkaa kuin korsteeni. Joten tervemenoa vaan! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan muuttamassa takaisin Lappiin vuoden päästä, ja jännittää miten sinne oikein sopeutuu kun on yli kymmenen vuotta asunut muualla. Olen viihtynyt tosi hyvin etelämpänä ja voi olla että pitkä talvi on mulle jo liikaa..

Vierailija
4/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas kymmenen vuoden jälkeen, välillä asuin enimmäkseeen Tampereella.

Ja en kyllä oikein jaksa uskoa, että ihmiset olisivat kovin erilaisia siellä, täällä tai Lapissa. Vaan mistäpä sitä tietää. Eikä sitäkään mistä ap on saanut tarpeekseen.

Vierailija
5/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin ja toivoisin, että joskus vielä pääsisin muuttamaan takaisin etelämmäs. Ei muuta mitään, hyvä asua ja ihmiset ok... mutta talvi alkaa lokakuussa ja vika lumet sulaa aina vasta just toukokuuksi tai vasta toukokuussa... selvät vuodenajat on silleen, et on talvi ja on talvi, kevät kestää touko-kesäkuun ja heinäkuussa on kesää viikko pari ja sitten alkaakin syksy... NÄmä oli minun mielipiteitä, yleensä ihmiset pohjoisessa sanovat, että hieno kun on selkeet vuodenajat ja kuumat säät on huonoja.

Vierailija
6/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ilma 'mustanaan' itikoita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän