Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on elävä todiste siitä että ihminen voi muuttua.

Vierailija
05.06.2011 |

Meillä oli henkistä ja jonkin asteistä fyysistäkin väkivaltaa. Tuli vaihe kun minä ja lapset lähdimme. Silloin mies heräsi. Nykyiseltään on ihana,huomaavainen,hellä ja omaa hyvät keskustelu ja sovittelu taidot. On täydellinen isä ja avomies. Mikä parasta, pian aviomieheni :) Moni täällä aina parjaa miten ihminen harvoin muuttuu ja että esim väkivallan kierteestä tuskin koskaan pääsee eroon. Se ei ole totta. Mieheni rakastaa minua ja lasta niiin paljon että halusi muuttua ja tajusi virheensä ja ongelmansa. Nykyiseltään mies palvoo mata jalkojeni alla ja meillä on tasapainoinen suhde :) Rakastan miesträni ja olen pystynyt jo aikalailla antamaan anteeksi tekonsa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet pystynyt antamaan kaiken anteeksi. Tuollainen jättää kovat henkiset arvet? Itselläni kokemus henkisestä väkivallasta mitä ei enään niin paljon ole mutta se on jättänyt luottamuspulan miestä kohtaan. Elämme ikäänkuin vain ystävinä.

Vierailija
2/7 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamaan anteeksi ajan kanssa. Lisäksi mies on käytöksellään osoittanut että pahat sanat joita esim ulkonäöstäni aikoinaan sanoi eivät pidä paikkansa. Hän jumaloi minua tälläisenään kuin olen,sanoo ja näyttää sen usein. Ajan kanssa olen huomannut miehen käytöksessä muutokset. En koskaan unohda mutta pystyn elämään menneen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tilanne se että ei ole oikein koskaan pyytänyt anteeksi käytöstään vaikka ei enään ainakaan usein toimi niin. SEn takia minulla on kaunaa häntä kohtaan. Eikä myöskään näytä hellyyttä vaan tekee vaan jos pyydän jotain. =(

t:kakkonen

Vierailija
4/7 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on hyvin nörästi pyytänyt anteeksi ja pitkään taisteli mua ja lasta takaisin,aneli ja todisteli. Mä olin mielestäni sen anelun ansainnut kaiken sen käytöksen jälkeen. Tänäpäivänä ollaan ihan tasavertasia,mutta annoin kyllä hetken miehen rypeä suruissaan että tajusi kunnolla mitä menettää jos ei muutu.Miehelle me olimme tärkeimmät asiat elämässä ja halusi muuttua. Onko sun miehelläs suvussa ongelmia tämän asian kanssa? Meillä miehen isä on tehnyt koko perheelleen henkistä/fyysistä väkivaltaa ja tekee henkistä ajoittain vieläkin :( samoin pappa jne..ap

Vierailija
5/7 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seuraava kriisi 5 vuoden kuluttua, kun häneltä kuoli isä laukaisi saman uudestaan. Mies alkoi juoda ja kävi väkivaltaiseksi, kun minulla ei ymmärrys riittänyt. Mies kun ei osannut käsitellä tunteitaan ollenkaan puhumalla.

Vierailija
6/7 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että elää itsekin suhteessa, jossa väkivalta on otettu hallintaan mm. terapioilla. Mutta se pyrkii leimahtamaan kriisitilanteissa ja viiden vuoden aikana on tuiverrus käynyt kaksi kertaa kaikesta huolimatta. Osansa sai teini ja irtotavara.

Ongelma piilee alla, sen suhteen saa olla koko ajan hiukan tarkkana. Mies itse tekee töitä itsensä kanssa koko ajan, mutta en luota hänen itsehillintäänsä ihan sataprosenttisesti enää koskaan.

Vierailija
7/7 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja riita tilanteita meillä ei juurikaan ole,osaamme selvittää ja sumplia melko hyvin ja muutenkin asiat mene aika yksiin,on aina mennyt. Ennen mies hillui humalassa,juominen on vähentynyt ja ei ole hillunut. Joskus riitatilanteissa,kun oikein paha sattunut kohdalle ja miestä ärsyttänyt niin huomaan kuinka hän kokoaa itseään,mutta siitähän siinä on kyse,itse hillinnästä ja tunteiden käsittelystä. Miehen pitää oppi ilmaisemaan kaikki tunteet,vaikka se hävettävältä ja vaikealta joskus tuntuukin,on vain pakko. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi