Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te rintavat eli tarkoitan, joilla todella isot rinnat
05.06.2011 |
kuppikoko E-->. Voitko käyttää t-paitaa näyttämättä sotanorsulta?? Itse olen huomannut, että näytän valtavan suurelta jos on lyhythihainen. nO, joo, olen ylipainoinen muutenkin,m utta tuo korostaa vielä sitä ylipainoa.
Kommentit (3)
Ryhtikin mennyt huonoksi kun alitajuisesti työnnän hartioita eteenpäin jottei rinnat niin näkyisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en voi käyttää, paitsi jos päälle laittaa vaikka ohuen neuletakin ja napin sopivasta kohdasta kiinni. Mutta v-aukkoista, hieman matalampaan uurrettua (ei sellaista että vako näkyy) voi käyttää. Samoin sen paidan pitää olla vähän normaalia pidempi. Ja kankaan hyvälaatuinen.
Alue: Aihe vapaa
Näytän t-paidassa todellakin sotanorsulta, vaikka en ole ylipainoinen. Tissit oikein pomppaavat esille ja tulee sellainen olo, että muut ihmiset ajattelevat, että oikein tahallani haluan tissejäni korostaa.
Mutta kun olisi se kiva kesällä pukeutua muuhunkin kuin toppatakkiin ja mitäs vaihtoehtoja sitä t-paidalle on? Kauluspaita on vielä hirveämpi, sellaista ei löydy, jossa napit sopisivat tissien kohdalta kiinni, hihaton paita vasta kamalalta näyttää aikuisella naisella ja mitään kovin tekokuituisia rimpsurömpsytunikoita en osaa pitää ja niissäkin vain tissit korostuu. Hankalaa on.