Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitä mä en käsitä, ettei raskaana oleva tunne vauvan potkuja!!!!!

Vierailija
27.05.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on langanlaiha, ei syö mitään eikä tiedä olleenkaan kuukautisia, jos ei sitä yhtä satunnaista tiputtelua lasketa.

siellä hiljalleen lasvaa minkä kasvaa eikä paljoa liiku.

Vierailija
2/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka vauva oli todella vähäliikkeinen. 10 liikettä tunnissa oli täyttä utopiaa. Rv 36 se oli käytännöllisesti katsoen liikkumaton. Niinpä minulta jäikin huomaamatta sen kuolema. Asia huomattiin 39+5 ja silloin oli ollut kuolleena ehkä jo monta päivää. Viimeisen kerran todistettavasti elossa 38+6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti potki vain sitä. Ei pahemmin tuntunut.

Vierailija
4/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka vauva oli todella vähäliikkeinen. 10 liikettä tunnissa oli täyttä utopiaa. Rv 36 se oli käytännöllisesti katsoen liikkumaton. Niinpä minulta jäikin huomaamatta sen kuolema. Asia huomattiin 39+5 ja silloin oli ollut kuolleena ehkä jo monta päivää. Viimeisen kerran todistettavasti elossa 38+6.

Oliskohan sun tapauksessa kuitenkin ollut kyse siitä, että oli jollain tavalla sairas, eikä sen takia potkinut?

Vierailija
5/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti potki vain sitä. Ei pahemmin tuntunut.

Ja kun edellisissä ei ollut edessä, potkut tuntui ihan eri tavalla.

Vierailija
6/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se maha siltikin oli milloin minkäkin muotoinen kun vauva siellä potki ja venytteli. Sen ymmärrän jos ensimmäisiä lepatuksia ei vauvanliikkeiksi ymmärrä mutta ne viimeiset jalisharjoitukset kun maha on vinollaan milloin itään milloin länteen ja usein molempiin suuntiin, miten sitä ei muka huomaa??

Vierailija
7/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan sun tapauksessa kuitenkin ollut kyse siitä, että oli jollain tavalla sairas, eikä sen takia potkinut?

ei löytynyt mitään sairautta, vammaa eikä muutakaan selitystä kuolemalle.

Vierailija
8/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin en tuntenut potkuja lainkaan, iltaisin saatoin muutaman tuntea jos oikein herättelin vauvaa. Saattoi mennä montakin päivää etten tuntenut lainkaan potkuja. Terve tyttö tuli, nyt jo 1,5-vuotias ja edelleen rauhallinen.

Vierailija
9/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 30+ jälkeen kun tilakin alkoi tulla vauvalle ahtaammaksi, tunsin koko loppuraskauden aikana vain muutamia kertoja potkuja. Jos vatsa ei olisi ollut hervoton pallo, ei raskautta todellakaan olisi huomannut. Hyvin rauhallinen tuo ekaluokkalainen on nykyäänkin...

Seuraava vauva taas pyöri, heilui, hytkyi ja potki, ja istukkakin oli takaseinässä. Hyvin tuntui liikkeet koko raskauden, ei rauhallista hetkeä ollut... Eikä sitä rauhallisuutta juuri näytä löytyvän näin viisivuotiaanakaan...

Vierailija
10/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vatsa "potkii" ja räjähtelee ihan luonnostaan kaiken sen p***aruuan voimasta, että ei osaa erottaa vauvan potkuiksi...

Vierailija
11/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todistettavasti joka ultrasssa potki ja kääntyili, mä en vaan tuntenu mitään! Toista ootellessa kerran neuvola täti väitti, että mulla on supistus, kun maha oli niin pinkeenä, enkä tuntenut sitäkään!

Minä puolestani voi ymmärtää, miksi pitää jäädä sairaslomalle raskauden takia tai kiljua epiduraalia, niinkuin se synnytys niin paljon sattuisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä