Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en lähde koskaan viikon etelänmatkoille, koska se on aivan liian lyhyt aika

Vierailija
05.06.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta viikkoa en jaksisi.

Vierailija
2/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelänmatkalla, 4 päivää olin ja siinä oli ihan tarpeeksi. Kaupunkilomilla viihdyn paremmin, mutta etelänlomat on aikalailla perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen useamman kerran ollut totaalisen kyllästynyt rantalöhöilyyn viiden-kuuden päivän kohdalla. Viikko on juuri sopiva aika rantakohteisiin, jopa pitemmän lennon kohteisiin.

Vierailija
4/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen mielelläni, kahta viikkoa en voi olla koska lapset ovat koulussa ja oma talviloma kestää viikon. Toki voisin lyhentää kesälomaa mutta se tietää lapsille viikon enemmän yksinoloa kesällä. Joten näillä mennään.

Vierailija
5/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen useamman kerran ollut totaalisen kyllästynyt rantalöhöilyyn viiden-kuuden päivän kohdalla. Viikko on juuri sopiva aika rantakohteisiin, jopa pitemmän lennon kohteisiin.

Vierailija
6/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatana, voihan siellä tehdä muutakin kuin löhötä rannalla. Ootko ihan aivoton?

miksi lähteä sit etelänlomalle, jos ei siellä löhöä rannalla?Siihen "muun tekemiseen" on parempiakin kohteita kuin rantalomakohteet. Itse en tykkää rannoilla löhötä, enkä siksi rantalomilla käy, vaikka siellä kuinka olisi muutakin tekemistä. Menen sellaisiin paikkoihin, jotka kiinnostaa ja rantakohteet eivät ole semmoisia.

Vierailija
7/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks viihtyy kaksi viikkoa vain rannalla olemisesta, toinen kiertää siinä ajassa koko maan. Kolmas taas tykkää viikon lomista ja kerkeä siinäkin ajassa saadaa haluamansa, neljäs ei halua olla edes viikkoakaan ulkomailla.

Kaikki ovat niin erilaisia. Mutta tämä lause yleensä ottaa päähään : "Minä teen ja tykkään tästä ENKÄ YMMÄRRÄ miten toinen ei pidä siitä vaan..."

!Meitä on moneen junaan!

Vierailija
8/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks viihtyy kaksi viikkoa vain rannalla olemisesta, toinen kiertää siinä ajassa koko maan. Kolmas taas tykkää viikon lomista ja kerkeä siinäkin ajassa saadaa haluamansa, neljäs ei halua olla edes viikkoakaan ulkomailla.

Kaikki ovat niin erilaisia. Mutta tämä lause yleensä ottaa päähään : "Minä teen ja tykkään tästä ENKÄ YMMÄRRÄ miten toinen ei pidä siitä vaan..."

!Meitä on moneen junaan!

eihän nyt semmonen käy päinsä, että joku tykkää eri asioita kuin minä. Minä olen oikeassa ja minun mielipiteeni ovat ainoat oikeat!