minun tyttöni on luokkansa kaunein ja siitä ei ole epäilystäkään
Kommentit (28)
ja mallin tärkein ominaisuus on kuitenkin ulkonäkö, jos on 160 cm pitkä ja 100 cm leveä niin ei pääse malliksi vaikka luonteeltaan ja taidoiltaan olisi kuinka hyvä.
Ihan oikeasti? No ehkä se pääsee neitsyydestään jo 13-vuotiaana ja sen jälkeen saa jakorasian maineen, päätyy teiniäipäksi ja pääsee sen jälkeen av:lle haukkumaan läskejä : )
Munpa lapsi on kauniimpi kuin sun lapsi. Terveisin kaunis äiti (eihän kauniista äidistä voi tulla rumia lapsia).
päätyä missiksi ja jääkiekkoilijan tyttöystäväksi.
Ja sehän on se hienoin "saavutus"? Ihan oikeasti, tuoko on se mitä av-mamma tyttärelleen toivoo?
hyvästä ulkonäöstä ihan kaikissa töissä, koska työnantajat ottaa kahdesta yhtä hyvästä hakijasta mieluummin sen kauniimman. Sille vain ei voi mitään että ulkonäöllä on iso rooli ihmisen elämässä (työelämässä, erityisesti parisuhteessa, itsetunnossa jne). Kaikki vain on paljon helpompaa jos on hyvännäköinen. Ja itse en siis ole.
Tosin aloitus oli tietysti vähän hakuinen...
Itse en ymmärrä mitä ap saa vertaamisesta, mutta eihän siinä ole mitään pahaa, että iloitsee lapsensa hyvästä ulkonäöstä.
Minullakin toinen lapsi on ulkonäöltään sellainen, että saa hirveästi huomiota. Päiväkodissa kaikki ovat aivan ihastuneita häneen, myös muiden ryhmien lapset ja aikuiset, julkisissa kulkuneuvoissa ja kadulla ihastellaan häntä koko ajan. Toinenkin lapsi sai vastaavaa huomiota, mutta ei läheskään niin paljon. Huomio on aika hauskaa, mutta myös hämmentävää.
Malli tai missimittoihin hän tuskin kasvaa, eikä se mikään äidin toive olisikaan. Mutta ehkä se hiukan tietä siloittaa, että hän on luonnostaan hyvin hurmaava.
hyvästä ulkonäöstä ihan kaikissa töissä, koska työnantajat ottaa kahdesta yhtä hyvästä hakijasta mieluummin sen kauniimman.
Kokemuksesta voin sanoa, että vaikka kuinka monta kertaa on minut työnhaussa ohittanut ei-hyvännäköinen pullero :)
Vaikka on ollut ihan vastaavat tai paremmat paperit ja vaikka olen tosi pätevä, älykäs ja mukava tyyppi, jolla on kokemusta.
Mutta erityisesti tällaisissa virasto- ja toimistohommissa, joissa perinteisesti on pääpomona mies ja työntekijät ja työhönottajat keski-ikäisiä ilkeästi sanottuna tanttaralloja, on suosiossa nimenomaan sellainen vanttera, pyöreä ja perustallaajan näköinen nainen. En tiedä onko kateutta vai ajatellaanko stereotyyppisesti että sievä nainen on tyhmä, mutta näin se menee.
Toki joissain tapauksissa voi olla muitakin syitä, ja varmasti onkin, mutta kyllä tässä ainakin hiukan on perää...
Eri asia voi olla sitten jos haetaan myyjää, tarjoilijaa tms.