Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa viettää suurimman osan lomasta

Vierailija
05.06.2011 |

mökillä jossa hänen vanhempansa ovat koko kesän. Itse teen sinne mielelläni muutaman parin päivän visiitin, mutta sen enempää en vaan jaksaisi olla hänen perheensä kanssa yhteisestä lomastamme. Olemme yli 30-vuotiaita ja toivoisin, että voisimme jo keksiä omiakin lomanviettotapoja.

Tiedän, että tästä tullaan riitelemään tänä kesänä paljon.. Ahdistaa!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ratkaista lomanvietto-ongelmat ja välttyä riidoilta?

Vierailija
2/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin tahdon. Käytännössä meillä mies on kesät töissä ja minä lasten kanssa käyn sukulaisilla kylässä, risteilyllä Tukholmassa, huvittelemassa Linnanmäellä jne. Tämä sopii meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies provosoituu silti, pysyt tyynenä ja ystävällisenä.

Vierailija
4/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalenterin kanssa suunnitellaan ajankäyttö. Joka kesä ollaan miehen työpaikan luxushuvilalla 4 päivää, se pitää varata ajoissa. Lisäksi tehdään lasten kanssa 2-3 päivän kylpylä-huvipuistoturnee; siihen suunnitellaan reitti ja ajankohta, ja sitten mä alan varailla majoituksia yms. Siihen teen jo etukäteistiedusteluja. Loppuloma ollaankin yleensä kotona ja tehdään extempore pistoretkiä.

Tänä vuonna teemme poikkeuksellisesti lisäksi viikon etelänreissun.

Vierailija
5/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette aina joulutkin hänen kotonaan, vai?

Vierailija
6/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette aina joulutkin hänen kotonaan, vai?

Kerran oltiin meidän porukoilla ja mies valitteli vain kun ei ollut joulukuusta..

Ap

Vierailija
7/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin anna miehen ja lapsien mökkeillä. Saat laatuaikaa vain itsellesi. Itse en lomiani viettäisi miehen sukulaisten mökillä. Voisin käydä ja olla pari päivää ja se siitä. Muuten omat suunnitelmat ja oman perheen kesken.

Vierailija
8/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lomalla pitää roikkua puolisossa, jota näkee pitkin vuottakin tarpeeksi. Tai ehdota, että hankitte yhteisen mökin, jossa sitten teette yhdessä remppaa ja rentoudutte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän