Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannuksen vietto, ongelmatilanne!

Vierailija
05.06.2011 |

Olemme nuori pariskunta, joka asuu Pohjois-Suomessa. Juhannuksen vietto on jokavuotinen ongelma, missä ihmeessä sitä tullaan viettämään. Heti juhannuksen jälkeen olemme lähdössä etelänmatkalle. Mieheni on ehdottanut, että matkuistaisimme hänen vanhempiensa luo, ja viettäisimme siellä juhannuksen, sen pari-kolme päivää (olemme tehneet näin jo kolmisen vuotta). Minä taas en piittaa heidän luo reissaamisesta, sillä en tule heidän kanssa paljon juttuun (vaikka minua sosiaaliseksi persoonaksi kuvaillaan)ja matkustaminen olisi yhtä kiertelyä Helsinkiin suunnatessa. Itse haluaisin matkustaa suoraan kotoamme Helsinkiin, jolloin säästäisimme aikaa,vaivaa sekä rahaa. (tässä järjestyksessä)

Mielipiteitä? Minut varmasti heti leimataan omistushaluiseksi...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pidä heistä. Mitä jos aloittaisit oman asenteesi parantamisesta: opettele tuntemaan appivanhempiasi, kysele heiltä asioita äläkä istu siinä naama nurinpäin ja odota että sinua viihdytetään. Ymmärrän että vanhempia harmittaa, kun eivät näe poikaansa niin usein kuin haluaisivat ja silloinkin kun näkevät niin miniä osoittaa mieltään mukana.

Annapa seuraavan kerran miehen mennä itsekseen, jos et ole valmis itse asenteenmuutokseen.

Onko teillä lapsia? Miten olet ajatellut hoitaa suhteet miehen puolen mummiin ja pappaan jos teille tulee lapsia joskus? Vai saako lapset nauttia vain sinun vanhempiesi rakkaudesta?

Älä eristä miestä omasta suvustaan, se taitaa olla yleistä monille nuorille vaimoille. Ollaan mustiksia jotenkin siitä, että joo miehelläkin on äiti.

Tai anna miehen mennä itsekseen, ja sinä tulet sitten perästä sinne Helsinkiin.

Enhän minä ole eristämässä, mieheni haluaa ottaa minut mukaansa. Olen viime vuosina lähtenyt aina vierailuille mukaan, vaikka en niistä pahemmin välitä. Ongelmana on se, että appivanhempani eivät minulle paljoa juttele, enkä itsekään tiedä, mistä minun pitäisi heidän kanssaan keskustella. On ollut tosi mukavaa istua tuppisuuna viime vierailut...

Vierailija
22/26 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei parisuhde tarkoita sitä, että pitää koko ajan roikkua toisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies menee vanhempiensa luo aiemmin ja sinä seuraat vasta myöhemmin perässä?

Vierailija
24/26 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ja kerkeätte siellä olla yhdessä ;)

Vierailija
25/26 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvi enää juhannusten viettoja viikkokausia suunnitella. Se on sitten navettaa aamuin illoin arjet ja pyhät. Mukavan mutkatonta elämää.

Vierailija
26/26 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etelään!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi