Onpa hyvä mieli ollut koko aamun, pelastin jonkun tytön bussissa viime yönä :)
Olin juhlimassa keskustassa ja tulin yöbussilla kotiin. Samaiseen bussiin rojahti sitten viereeni joku tosi nuori tyttö, varmaan 14-16. Sammui heti kun istui ja nukahti mun olkapäätä vasten, retkotti laukku auki niin että lompakko ja kännykkä ois ollu helppo pölliä jos ois ollu joku epärehellinen vieressä.
Koitin sitten herätellä ja läpsiä, ei mitään vaikutusta. Joku tytön kaveri soitti hänelle jolloin vastasin tytön puhelimeen ja selitin tilanteen. Pyysivät soittamaan tytön äidille, ja kävi ilmi että perhe asui mua lähellä. Otin sitte omalla pysäkillä tytön syliin ja kannoin ulos, soitin äidille joka puhkesi itkuun ja tuli heti hakemaan. Pelottaa ajatella mitä ois käyny jos siinä ois mun sijaan joku känninen amisporukka istunu ympärillä.
Tuli vaan tosi hyvä mieli kun sai auttaa :)
Kommentit (22)
mikä siinä amisporukassa niin pelottaa?
Ja ihan sama asia olisi pelottanut lukio- jääkiekko-, intti-, ja muslimijengeistä.
ei ap.
että paljon on sitten pelkäämistä bussissa :DD
näkökulmasta tuossa tilassa oleva teini on hengenvaarassa alkoholimyrkytyksen takia ja vaatii vähintään ensihoitajien arvion, tod. näk. tk-/ tai sairaalaseurantaa.
onpa jännä että vanhemmat eivät tulleet vastaan kantamaan.
Hienosti tehty, ap, mutta tuo amisheitto oli tarpeeton.
Ihme kommentteja täällä taas. Itse pelastin viime uudenvuoden aattona nuoren tytön hangesta istuskelemasta, omalla autolla vein kotiinsa.
Tuollaisessa tilassa tytöt saattavat olla myös vaarassa tulla raiskatuiksi - joku hullu makaa heidät heidän itsensä tajuamatta asiasta yhtään mitään! Jälkeen päin sitten huomaakin olevansa raskaana jollekin täysin tuntemattomalle hörhölle ja sitten tietysti aborttiin.
Sen aborttikokemuksen sitten tulee kyllä muistamaan ja hirveän häpeän näistä jutuista: perskännit, makaaminen ja abortti. Huh, huijaa...
Minkä arvoista tämä nuorten naisten perskännien juominen voikaan olla? Koko lopun elämäänsä tuntee varmaan itsensä likaiseksi ja huoraksi. Ketä voi tällaisesta syyttää muuta kuin itseään?
Täällä on pyörinyt "Pari raiskauskuvausta yms" ketju. Tuo nainen ei kuitenkaan ollut edes juonut alkoholia ja silti näin kurjasti kävi, mutta saman voisi helposti tehdä känniselle naiselle.
yökylään. Ikää 14v. Oli halunnu tulla meille, ettei vanhemmat nää missä kunnossa, etukäteen kyllä sovittu. Tyttö oli niin kännissä, että sammui koko ajan, kaatuili yms. Oman tytön vastuksesta huolimatta soitettiin tytön vanhemmille ja kysyttiin, että haluaako, että tuodaan kotiin. Vanhemmat halusi ja oli kiitollisia. Mietittiin vaan miehen kanssa, että miten olis itse toivottu vanhempien tekevän, jos olis keidän lapsesta kyse...
Mutta jos olisivat minun amisoppilaiani olleet, niin luulenpa, että olisivat voineet toimia aivan yhtä hienosti.
kiva, että autoit, mutta mikä ihme tuo amis-heitto oli? Onko ammattikoulussa opiskelijat jotenkin vaarallisia? Missä pussissa olet elänyt? Ammattioppilaitos on samalla viivalla lukion kanssa nykyään. Olisiko känninen lukioporukka ollut pelottava?
Useimmat tarttuu tohon "amisporukka"-juttuun, heittelee ihme lastensuojelukommentteja ja jättää täysin huomioimatta sen tosiasian, että jollakulla on vielä sydän paikallaan ja kykyä ottaa aikuisen vastuu myös vieraasta lapsesta.
Täyskymppi ja papukaijamerkki ap:lle, jatka samalla tavalla ja ehkä maailma tulee paremmaksi paikaksi. :)
Tämä juttu ja sen kommentit todistaa taas keskustelun tasoa.
Tämä juttu ja sen kommentit todistaa taas keskustelun tasoa. Useimmat tarttuu tohon "amisporukka"-juttuun, heittelee ihme lastensuojelukommentteja ja jättää täysin huomioimatta sen tosiasian, että jollakulla on vielä sydän paikallaan ja kykyä ottaa aikuisen vastuu myös vieraasta lapsesta. Täyskymppi ja papukaijamerkki ap:lle, jatka samalla tavalla ja ehkä maailma tulee paremmaksi paikaksi. :)
Olisin itsekin ollut vain kiittelemässä tuota laajasydämistä ap:ta, mutta lokeroiminen ja stereotyypittäminen alensi pisteitä.
amiksilla on autot. ei ne busseilla kulje. amikset saavat pilluu ihan koska vaan, koska omat autot ja bassot. ei amisten tartte raiskailla ketää. nii et haista sinä ap pitkä vittu.
T: amis
Ap kantoi tytön ulos bussista, mutta liekö äiti olisi edes ehtinyt pysäkille bussia vastaan ajoissa...
trolli. Mutta todellakin hienoa, että läheisiä autetaan. Kännyköissä kannattaa lukea myös se ICE-koodi tällaista varten.
huumejengi olis pikkasen vaarallisempia.
Eihän tollaiset amispojat mitään uskalla tehdä.
Mutta tässä tapauksessa olisi lastensuojeluilmoituskin saattanut olla paikallaan...
Ja ihan sama asia olisi pelottanut lukio- jääkiekko-, intti-, ja muslimijengeistä.
ei ap.