Erikoinen persaukinen huutonetin lastensänkyjen ostaja.
Kyseli ohi huutokaupan, että millä myyn suoraan ja varmaan luuli saavansa eurolla lapsille sänkyt.
Onko noita ohikyselijöitä useinkin?
Kerroin hänelle, että teen kauppaa vain huutajien kanssa ja kannattaa laittaa kohteeseen huuto. Tuo persaukinen suuttu ja haukku töykeäksi.
Kaikkia niitä on.
Kommentit (9)
Mä en ainakaan pahastu jos joku kyselee ohi huudon. Myyn kuitenkin itselleni turhaa josta haluan päästä eroon! Joskus on jopa helpompaa kun joku haluaa suoraan ostaa ja hakea, eikä tartte odotella sulkeutumista. Eikä kyselijät mun kokemuksen mukaan mitenkään pilkkahintaan tuotteita halua, vaan yleensä kyse siitä että haluavat tuotteen mahd. nopeasti...
nuo kyselijät usein vain kyselee ja sitten ei ostakaan jos suljen kohteen.
Kyllä huutonetin säännöt on sellaiset, että ohi ei saisi kysellä ja kauppaa tehdään vain huutajien kanssa.
Sinunlaisia valitettavasti on.
hyvän summan.
Haluan tavarasta eroon ja sama mulla meneekö se huudon kautta vai suoraan. Hinnasta riippuen.
Juuri keväällä myin lastentarvikkeita ja sainkin myytyä suoraan ohi huutojen itseni mielestä kivaan hintaa.
Huuto.netissä on osta heti -vaihtoehto. Miksette käytä sitä?
hyvän summan. Haluan tavarasta eroon ja sama mulla meneekö se huudon kautta vai suoraan. Hinnasta riippuen. Juuri keväällä myin lastentarvikkeita ja sainkin myytyä suoraan ohi huutojen itseni mielestä kivaan hintaa.
sääntöjä. Voisitko kertoa tunnuksesi?
Huutonetissä on osta heti vaihtoehto sitä varten, että kuka tahansa voi ostaa heti, mutta jos kohde on auki ja siihen tulee huutoja on korrektia muita kohtaan, että neuvotellaan heidän kanssa ensin ja sitten vasta voidaan myydä sellaiselle joka ei ole huutanut.
Ei ole kello edes kahdeksaa ja jo löytyi :D
Voisitko kertoa tunnuksesi??? joo ihan hetihän ne täällä kerrotaan.
Vittu miten tyhmiä ihmisiä täällä pyöriikään :/
Koska sitä ei voi enään käyttää kuin tunnistautuneet.
Ei ole kello edes kahdeksaa ja jo löytyi :D Voisitko kertoa tunnuksesi??? joo ihan hetihän ne täällä kerrotaan. Vittu miten tyhmiä ihmisiä täällä pyöriikään :/
oot se idiootti joka ei noudata huutonetin sääntöjä.
mistä teitä fuck kltorishuoria oikein löytyy?
Koska sitä ei voi enään käyttää kuin tunnistautuneet.
mitä salailet?
Mä en ainakaan pahastu jos joku kyselee ohi huudon. Myyn kuitenkin itselleni turhaa josta haluan päästä eroon! Joskus on jopa helpompaa kun joku haluaa suoraan ostaa ja hakea, eikä tartte odotella sulkeutumista.
Eikä kyselijät mun kokemuksen mukaan mitenkään pilkkahintaan tuotteita halua, vaan yleensä kyse siitä että haluavat tuotteen mahd. nopeasti...