Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko DNA:n (kauppakeskus)myymälästä huomenna puhelimen mukaani ilman rahaa

Vierailija
04.06.2011 |

jos kävelen sisään ja hommaan kytkyn? Känny + soitot, tekstarit + netti olisi tarkoituksena saada ja DNA:lla taitaa olla edullisimmat hinnat.

Ja siis vanhan numeron säilyttäminenhän onnistuu? Siirtääkö ne DNA:sta tiedot nykyiseen puh. yhtiööni (Sonera) vai pitääkö itse tehdä jotain? Säilyykö vanha sim-kortti, joka on ikivanha jossa lukee vielä Tele ;) vai saanko sieltä myymälästä uuden?

Ja siis avaus- ynnä muut maksut tulisivat ekassa laskussa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, ei puhelinta saa.

Vierailija
2/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vanhoja laskuja rästissä? Jos on, ei puhelinta saa.

Molempiin mulla on avoimet laskut (DNA:lle laajakaista ja Soneralle puh. lasku, DNA:n eräpäivä on näinä päivinä - en nyt muista koska kun yleensä maksan tilipäivänä 10. päivä eikä karhua ehdi tulla, yli saattaa jokusen päivän mennä. Soneran laskun eräpäivä on yleensä vasta ~15. päivä).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina olen maksanut vasta 10. päivä ja karhua ei ole ehtinyt tulla. Mitään vanhoja ei ole rästissä. Miten mahtaa olla puhelimen laita..? ap

Vierailija
4/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeron siirtoon menee 3-9 vuorokautta.Puhelimen saat kyllä mut ei toimi sillä uudella liittymällä,vanha toimii tai sit osta joku prepaid.

Vierailija
5/5 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeron siirtoon menee 3-9 vuorokautta.Puhelimen saat kyllä mut ei toimi sillä uudella liittymällä,vanha toimii tai sit osta joku prepaid.

Tuleeko DNA:lta ylipäätään uutta sim-korttia? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän