Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukkakedon päiväkoti (Vantaa) - millainen, onko ok?

Vierailija
04.06.2011 |

Kokemuksia Vantaan Tikkurilan Kukkakedon päiväkodista?

Kiitos jo etukäteen!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sinä kysyjä, onko sinulla jo kokemuksia? Etsin itsekin tietoa kyseisestä päiväkodista, ts. sopisiko lapseni päiväkodiksi.

Vierailija
2/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akneen näköinen paikka ulkoapäin, muusta ei sit tietoa :)

Vierailija
4/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:57"]

Akneen näköinen paikka ulkoapäin, muusta ei sit tietoa :)

[/quote]

ankeen

Vierailija
5/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. Hoitajia ei kiinnosta lapset eikä niiden hyvinvointi.. vaihdoin itse lapseni hoitopaikkaa tämä vuoksi..

Vierailija
6/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Onko sama henkilökunta talossa vieläkin kuin vaihdon aikana? Itselle pistänyt silmään juurikin ankea piha mutta muutoin vaikuttaa mukavan pieneltä paikalta... Ei olisi mikään laitos...

Vierailija
7/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea paikka. Yksi hoitajista näyttää aivan Sirpa Laamaselta ja on sanonut minulle, että lapsia pitää lyödä remmillä paljaalle pyllylle, että ne ymmärtää kuka on pomo. En vie siihen luolaan lapsiani enää ikinä!

Vierailija
8/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:58"]

Kamala. Hoitajia ei kiinnosta lapset eikä niiden hyvinvointi.. vaihdoin itse lapseni hoitopaikkaa tämä vuoksi..

[/quote]

Itse kuljen miltei päivittäin kyseisen päiväkodin ohi ja enempi näyttää hoitajia kiinnostavan keskenään juoruilu kuin työnteko. Välillä näkee aika rajun oloista tönimistä/tuuppimista joka ei hoitajissa aiheuta mitään reaktiota.

Vierailija
9/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:11"]Karmea paikka. Yksi hoitajista näyttää aivan Sirpa Laamaselta ja on sanonut minulle, että lapsia pitää lyödä remmillä paljaalle pyllylle, että ne ymmärtää kuka on pomo. En vie siihen luolaan lapsiani enää ikinä!

[/quote]

no näinköhän on sanonut..? :P ja jos on niin vie tuollainen eteenpäin

Vierailija
10/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:58"]

[/quote]

Itse kuljen miltei päivittäin kyseisen päiväkodin ohi ja enempi näyttää hoitajia kiinnostavan keskenään juoruilu kuin työnteko. Välillä näkee aika rajun oloista tönimistä/tuuppimista joka ei hoitajissa aiheuta mitään reaktiota.

[/quote]

saman olen mäkin huomannut kun usein ohi kävelen. Itse en ainakaa lasta sinne laittais. Pieni juorupiiri taitaa ulkoiluaikoina seisoa keskellä pihaa..

Vierailija
11/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankean näköinen ja varmasti täysin paska päikkäri. Älkää viekö lapsianne tuonne!

http://d42y9z8h631ib.cloudfront.net/kuvat/jpg/580x377/229066.jpg

Vierailija
12/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen juoruilupiirin olen huomannut lähes joka tikkurilalaisen päiväkodin pihalla. Pitäisikö asiaan puuttua jos lapsiasinne hakee. Kiinnostaisi tietää muuten onko paljon lapsia, isot ryhmät... Mitä lasten kanssa tehdään...

Vierailija
13/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ulkonäkö ei taida tehdä hoitopaikasta huonoa? Onkohan talo homeessa?

Vierailija
14/18 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
15/18 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:45"]Hop

[/quote]

Hop siis, tyttö sai ko. päikystä paikan emmekä ole nähneet paikan kuin ulkoa päin.

Nyt siis lisää kokemuksia vantaalaiset, kiitos :)

Vierailija
16/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurja kuulla tälläisiä kommentteja :/ itse olen kyseisessä päiväkodissa lapsena ollut 90-luvun alussa eikä ole kuin hyviä muistoja. Tietysti ajat muuttuu ja hoitajat vaihtuu, mutta tämä "ankea" ulkonäkö voi johtua siitä että jos piha ja paikka on perus hyvässä kunnossa niin ei sitä hirveästi uudisteta rahan takia. En tietysti tiedä mitä kyseisen päiväkodin pihalla tänäpäivänä on mutta minun aikaani oli liukumäet ja leikkimökit ja hiekkalaatikot, virikkeistä ei ollut pulaa :)

Vierailija
17/18 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti on siisti, pihalla on liukumäki ja leikkimökki ja hiekkalaatikot! Henkilökunto on ammatilainen ja tykkävät lapsia. Lapset osavat lukea.

Vierailija
18/18 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuoreita kokemuksia kyseisestä päiväkodista? Hyviäkin saa kirjoittaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan