Kukkakedon päiväkoti (Vantaa) - millainen, onko ok?
Kokemuksia Vantaan Tikkurilan Kukkakedon päiväkodista?
Kiitos jo etukäteen!!
Kommentit (18)
Akneen näköinen paikka ulkoapäin, muusta ei sit tietoa :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:57"]
Akneen näköinen paikka ulkoapäin, muusta ei sit tietoa :)
[/quote]
ankeen
Kamala. Hoitajia ei kiinnosta lapset eikä niiden hyvinvointi.. vaihdoin itse lapseni hoitopaikkaa tämä vuoksi..
Apua! Onko sama henkilökunta talossa vieläkin kuin vaihdon aikana? Itselle pistänyt silmään juurikin ankea piha mutta muutoin vaikuttaa mukavan pieneltä paikalta... Ei olisi mikään laitos...
Karmea paikka. Yksi hoitajista näyttää aivan Sirpa Laamaselta ja on sanonut minulle, että lapsia pitää lyödä remmillä paljaalle pyllylle, että ne ymmärtää kuka on pomo. En vie siihen luolaan lapsiani enää ikinä!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:58"]
Kamala. Hoitajia ei kiinnosta lapset eikä niiden hyvinvointi.. vaihdoin itse lapseni hoitopaikkaa tämä vuoksi..
[/quote]
Itse kuljen miltei päivittäin kyseisen päiväkodin ohi ja enempi näyttää hoitajia kiinnostavan keskenään juoruilu kuin työnteko. Välillä näkee aika rajun oloista tönimistä/tuuppimista joka ei hoitajissa aiheuta mitään reaktiota.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:11"]Karmea paikka. Yksi hoitajista näyttää aivan Sirpa Laamaselta ja on sanonut minulle, että lapsia pitää lyödä remmillä paljaalle pyllylle, että ne ymmärtää kuka on pomo. En vie siihen luolaan lapsiani enää ikinä!
[/quote]
no näinköhän on sanonut..? :P ja jos on niin vie tuollainen eteenpäin
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:58"]
[/quote]
Itse kuljen miltei päivittäin kyseisen päiväkodin ohi ja enempi näyttää hoitajia kiinnostavan keskenään juoruilu kuin työnteko. Välillä näkee aika rajun oloista tönimistä/tuuppimista joka ei hoitajissa aiheuta mitään reaktiota.
[/quote]
saman olen mäkin huomannut kun usein ohi kävelen. Itse en ainakaa lasta sinne laittais. Pieni juorupiiri taitaa ulkoiluaikoina seisoa keskellä pihaa..
Ankean näköinen ja varmasti täysin paska päikkäri. Älkää viekö lapsianne tuonne!
http://d42y9z8h631ib.cloudfront.net/kuvat/jpg/580x377/229066.jpg
Tällaisen juoruilupiirin olen huomannut lähes joka tikkurilalaisen päiväkodin pihalla. Pitäisikö asiaan puuttua jos lapsiasinne hakee. Kiinnostaisi tietää muuten onko paljon lapsia, isot ryhmät... Mitä lasten kanssa tehdään...
Pelkkä ulkonäkö ei taida tehdä hoitopaikasta huonoa? Onkohan talo homeessa?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:45"]Hop
[/quote]
Hop siis, tyttö sai ko. päikystä paikan emmekä ole nähneet paikan kuin ulkoa päin.
Nyt siis lisää kokemuksia vantaalaiset, kiitos :)
Onpa kurja kuulla tälläisiä kommentteja :/ itse olen kyseisessä päiväkodissa lapsena ollut 90-luvun alussa eikä ole kuin hyviä muistoja. Tietysti ajat muuttuu ja hoitajat vaihtuu, mutta tämä "ankea" ulkonäkö voi johtua siitä että jos piha ja paikka on perus hyvässä kunnossa niin ei sitä hirveästi uudisteta rahan takia. En tietysti tiedä mitä kyseisen päiväkodin pihalla tänäpäivänä on mutta minun aikaani oli liukumäet ja leikkimökit ja hiekkalaatikot, virikkeistä ei ollut pulaa :)
Päiväkoti on siisti, pihalla on liukumäki ja leikkimökki ja hiekkalaatikot! Henkilökunto on ammatilainen ja tykkävät lapsia. Lapset osavat lukea.
Onko tuoreita kokemuksia kyseisestä päiväkodista? Hyviäkin saa kirjoittaa :)
Hei, sinä kysyjä, onko sinulla jo kokemuksia? Etsin itsekin tietoa kyseisestä päiväkodista, ts. sopisiko lapseni päiväkodiksi.