Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

11-vuotias keräsi 100 euroa stipendeinä

Vierailija
04.06.2011 |

Sai rahaa parhaasta keskiarvosta, liikuntastipendin ja kaveristipendin ja nyt tahtoo mennä ostamaan LegoCity-tuotteita koko rahalla. :=DD

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkia koko rahalla, jos niin haluaisi. Hieno juttu!!! Ja anna todellakin lapsen käyttää nuo rahat mihin haluaa, ne ovat palkinto hyvintehdystä työstä!!

Vierailija
2/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti luokassa ei ollut muita fiksuja, se on sääli. Kannattaisiko vaihtaa koulua ja asuinaluetta hieman menestyneempien ihmisten pariin vai jatkaa luusereiden kanssa?

Meidän lapsen luokassa oli niin paljon hyviä, että kaikille ei stipendit riittäneet. Ope kertoi, että oikein katsoi, ettei sama saa yhtä enempää, koska muitakin niin hyviä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai rahaa parhaasta keskiarvosta, liikuntastipendin ja kaveristipendin ja nyt tahtoo mennä ostamaan LegoCity-tuotteita koko rahalla. :=DD

tänne leveilemään nicopeccansa koulunkäynnistä

todellisuudessa kakara on luultavasti pahin koulukiusaaja jota koulusta löytyy

Vierailija
4/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä oon aina ihmetellyt kun yhdet ja samat saa aina ne stipendit. Muistuu omilta kouluajoilta mieleen. Siis ei, minun ei olisi ollutkaan aihetta saada, mutta oikeasti tuntuu hölmöltä kun samat saa useamman stipendit, ois kivempi kun niitä menis useammalle lapselle.

Vierailija
5/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan ymmärtänyt stipendejä. Niitä saa aina ne jotka päässisin puolin miellyttää opettajaa mutta saattavat olla pahimpia kiusaajia. Ja sitten saa hymypatsaan... Vituttaa tuollaiset. Oma lapsi ei ole ikinä sanonut kenestäkään pahaa sanaa, huolehtii että kukaan ei ole yksin mutta ei mielistele joten kannattaa vaan teeskennellä kivaa niin käärii hyvät rahat.

Vierailija
6/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä oon aina ihmetellyt kun yhdet ja samat saa aina ne stipendit. Muistuu omilta kouluajoilta mieleen. Siis ei, minun ei olisi ollutkaan aihetta saada, mutta oikeasti tuntuu hölmöltä kun samat saa useamman stipendit, ois kivempi kun niitä menis useammalle lapselle.

ne pitää jakaa perusteiden mukaan. Ei parhaan keskiarvon stipendiä voi jakaa kellekään muulle kuin parhaan keskiarvon saaneelle. Jos se on sama vuodesta toiseen, niin voivoi ja lämmin leipä. Sitten vaan muut koittaa pyrkiä samaan sen sijaan että kadehtivat ja alkavat vinkua stipendijaon kriteereiden muuttamista.

Kivat kaveritkin ovat yleensä pitkälti samoja, mutta tuliko mieleen että he yleensä sitten ovat sitä? Ei noita palkintoja kiusaajat ja muille vittuilevat saa ja se on ihan oikein.

Vierailija
7/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmat kiusaajat sai aina noita stipendejä ystävyydestä kun on kaikkien kaveri yms. He ovat niitä miellyttäjiä, kaksinaamaisia.

ne pitää jakaa perusteiden mukaan. Ei parhaan keskiarvon stipendiä voi jakaa kellekään muulle kuin parhaan keskiarvon saaneelle. Jos se on sama vuodesta toiseen, niin voivoi ja lämmin leipä. Sitten vaan muut koittaa pyrkiä samaan sen sijaan että kadehtivat ja alkavat vinkua stipendijaon kriteereiden muuttamista.

Kivat kaveritkin ovat yleensä pitkälti samoja, mutta tuliko mieleen että he yleensä sitten ovat sitä? Ei noita palkintoja kiusaajat ja muille vittuilevat saa ja se on ihan oikein.

Vierailija
8/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kympin keskiarvon oppilas ja kaikkien kaveri ja sai täysin ansaitusti stipendinsä. En mä ainakaan nähnyt silloin enkä nytkään mitään syytä miksei olisi niitä saanut koska ansaitsi jokaisen. Kun oli tehty selvät pelisäännöt millä stipendit myönnetään niin tottakai se joka ne parhaiten täytti sai ne.

Vierailija
9/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on numeroarvosanat ja parhaan keskiarvon stipendi. Oma tyttäreni sai nyt neljännen luokan arvioinniksi pelkkiä kirjaimia, ja luokan stipendit olivat vain tsempparistipendi ja stipendi positiivisuudesta.

En ymmärrä miksei enää palkita koulumenestyksestä.

Millä luokalla lapsesi on, ap?

Vierailija
10/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jo meni ihan toisille sen jälkeen

Vierailija
11/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei samalle oppilaalle jaeta kolmea stipendiä. Perusteita muutetaan jos ei muuta keksitä.

ja 11-v ostaa legoja?????Eikö ala olla jo vähän yli-ikäinen niihin?

Vierailija
12/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka stipendin. Mun tyttö sai ja se ei ikinä juttele sille muusta kun kouluasioista. Ja minä taas en käy koululla ikinä muulloin kuin juhlissa.

Vierailija
13/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on fiksu lapsi, joka tuosta kaveristipendistä päätellen on vieläpä reilu ja kivakin.

Vierailija
14/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei samalle oppilaalle jaeta kolmea stipendiä. Perusteita muutetaan jos ei muuta keksitä.

ja 11-v ostaa legoja?????Eikö ala olla jo vähän yli-ikäinen niihin?

useampikin oppilas sai kolme stipendiä. Yleensähän ne on just tyyliin paras ka, palkinto jostain luovasta aineesta/liikunnasta ja sitten tuo kaveristipendi. Mun lapsen koulussa luokkakaverit äänestää kivan kaverin ja täytyy kyllä myöntää, että ainakin mun tuntemat naapuruston lapset jotka on niitä saaneet ovat ihan oikeasti kivoja ja empaattisia lapsia eikä niitä riidankylväjiä.

Vierailija
15/15 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on fiksu lapsi, joka tuosta kaveristipendistä päätellen on vieläpä reilu ja kivakin.

Palstan mukaan tuollaisen määrän stipendejä saanut voi olla vain kusipäinen koulukiusaaja ja opettajan mielistelijä!

:=DDD