Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistavaa. Herkkää poikaani kannustetaan päiväkodissa tyttöjen leikkeihin.

Vierailija
04.06.2011 |

Vaikka tarvitsisi juuri nyt tukea sen poikamaisen rajuuden löytämisessä. PÄiväkodin tädit kannustavat hempeilyyn, mikä tulee ennen pitkä johtamaan siihen, että pojastani tulee koulukiusattu :(((

Hiiteen koko saamarin tasa-arvo ja sukupuoleton kasvatus!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla provo. Jos ei ole, niin pienet on sun ongelmat!!!

Vierailija
2/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla provo. Jos ei ole, niin pienet on sun ongelmat!!!

Kuka haluaa lapsestaan koulukiusatun? Ei kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos poikasi on selvä homo ulkopuolisen silmin?"

Vierailija
4/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vaan näkyy joistain pojista aikamoisen selvästi.

t.tarhan täti

Vierailija
5/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä välttämättä mitää pahaa ole. Viestistäsi ei käynyt ilmi, onko poikasi halunnut mennä poikien vauhdikkaisiin leikkeihin mukaan, mutta ei ole uskaltanut vai onko niin ettei poika edes halua.

Näkisin siinä ongelman, että jos pojalla on halu mennä toisten poikien rajuihin leikkeihin mukaan, niin silti häntä ohjataan tyttöjen joukkoon.

Luulisin, että ennenpitkää poikasikin menee rajuihin poikien touhuihin mukaan. Siihen ei kuitenkaan saa painostaa lasta. Voi olla, että poikasi tarvitsee aikaa tutustua poikien maailmaan ensin vähän kauempaa.

Vierailija
6/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.tarhan täti

Vierailija
7/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.tarhan täti

Siis minkälainen sellainen ihminen ylipäätään edes on, joka näkee minkäänlaista seksuaalisuutta lapsissa?

Sairasta.....

Vierailija
8/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin mun kaverin pojasta jo pienenä, että se on homo. Ja se on. Eikä siinä mitään. Anteeksi. Oon varmaan sairas.

Vierailija
9/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin mun kaverin pojasta jo pienenä, että se on homo. Ja se on. Eikä siinä mitään. Anteeksi. Oon varmaan sairas.

Vierailija
10/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oletkin... creepy...

Mua nimittäin kiinnostais diagnoosi.

Vierailija
11/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta väärässäkin voi olla. Ne herkät ja sosiaaliset pojathan ovat ihan parasta a-luokkaa jos suuntautuvat myöhemmin kuitenkin naisiin päin.

Vierailija
13/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedis

tuolla pedis-sanalla pedofiiliin, niin sullekin tiedoksi: pedofiili kiihottuu lapsista. Minä en kiihotu. Yritä uudestaan.

Vierailija
14/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Anteeksi nyt vaan, kaikkitietävät, mutta jos vaihtoehtoina on tyypillinen suomalaisjunttimies ja herkkä, hyväksi isäksi taipuva "homo" (joka 99% tod.näk. ei ole sellaista nähnytkään), ei ole vaikea valinta. Minusta suomalaisia miehiä tulisi kannustaa hoivaamaan ja ottamaan myös tytöt huomioon- nykyäänkin jopa vaaralliset, typerät riskinotot mm. liikenteessä ovat "poikien juttuja" ja toisaalta ns. kympin tyttöjä suorastaan parjataan mediassakin ahkerasti.

Vierailija
15/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on saanut kunnollisen kasvatuksen vain, jos tästä tulee raavas Alfauros, oikein Mies isolla M:llä. Raavas, iso, karvainen, ronski AlfaMies, jolla on suunnattoman suuri ego ja vielä suurempi vehje. Alfasoturi.

Vierailija
16/16 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä kotona sitä miehistä puolta, kyllä pojat yleensä siinä viim.5veenä alkavat rajuileen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä