Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä kolujen kevätjuhlat alkavat niin aikaisin?

Vierailija
04.06.2011 |

Monessa koulussa jopa jo kahdeksalta! Törkeää pistää perheet niin aikaisin koululle viikonloppuna!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jä loppu päivä vapaaksi. Kuka jaksaa 10 asti kotona kyykkiä.

Vierailija
2/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lukion erikseen ja ne pannaan peräkkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monessa perheessä isompia sisaruksia, joilla lakkiaiset. Siksi aloitamme kahdeksalta ja perheet ovat vapaat jo klo 9 ihan mihin vaan. Moni on tyytyväinen, kun ennättää myös yläasteella olevan sisaruksen juhlaan.

Ei tehdä tästä ongelmaa, eihän!

Vierailija
4/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tänään illalla klo 19.

Vierailija
5/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opettajilla alkaa koko kesän vapaa!

Vierailija
6/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa koulussa jopa jo kahdeksalta! Törkeää pistää perheet niin aikaisin koululle viikonloppuna!

Siksi emme menekään.

Vierailija
7/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jä loppu päivä vapaaksi. Kuka jaksaa 10 asti kotona kyykkiä.

edes aamupalaa syöty, tai noh, joskus just ja just.

Vierailija
8/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että koulu loppuu lakkiaispäivänä. Näin asia on selitetty yläkoulussa, missä opetan. Monien oppilaiden perheissä on lakkiaisia ja opettajien lapsilla niin että on katsottu viisaimmaksi pitää ne kevätjuhlat tai vastaava silloin aamulla. Tosin monissa kouluissa on juhla perjantaina ja kirkko aamulla. Eli riippuu ihan koulusta.

Mutta tämä lakkiaiset on syy siihen, miksi yritetään häippäistä tavalla tai toisella sieltä koulusta kymmenen kieppeillä.

Vierailija
9/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolululla oli tänä vuonna kevätjuhla PERJANTAINA klo.10 aamulla. Ihan hanurista! Mä olen vauvan kanssa kotona, joten mulle on ihan sama mihin aikaan mä sinne luuni raahaan, mutta mies joutui sit ottamaan palkattoman vapaan töistä juhlien takia. Eikä ollut muuten todellakaan ainoa vanhempi joka a)joutui ottamaan vapaan, tai b)säntäämään tuli perseen alla töihin ja kökkimään siellä iltaan asti. Olispa ollu edes silloin kahdeksalta, mut ei... Opet olis varmaan joutunut heräämään liian aikaisin... :P

Vierailija
10/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinnehän mahtuu vain yksi koulu tunnissa. Joten jos koulu menee kirkkoon, niin aika riippuu kirkon varauksesta.

Vierailija
11/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teille kelpaa mikään aika, ei aamulla aikaisin, ei aamulla kymmeneltä, ei perjantai-iltana, ei ... Koska ne kevätjuhlat sitten saa pitää???

Vierailija
12/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki eivät kerralla mahdu. Ja monien perheiden pitää ehtiä vielä mahdollisiin valmistujaisjuhliin pitkänkin matkan päähän. Ehkä sä nyt kerran vuodessa jaksat lauantaina nousta niin, että ehdit kahdeksaksi koululle...

Vierailija
13/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte pyytää todistuksen etukäteen opelta.

Vierailija
14/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva, ettei tarvitse jännittää myöhempään:)

Vierailija
15/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lukukauden viimeinen päivä alkoi aina viikonloppuna kello kahdeksan.

Olen luonnostani aamu-uninen ja tietysti äitinä piti sitten nousta aikaisin, kun lapsenkin oli noustava.

Sapetti todella.

Minun kouluaikanani ei mun eikä mieheni kouluissa koskaan viimeinen päivä alkanut niin aikaisin.

Vierailija
16/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se nyt kumma, että ei ihmiset yhtenä lauantaina vuodessa jaksa herätä niin että ehtisi koululle kahdeksaksi! Ymmärtäisin valituksen, jos kerran kuukaudessa pitäisi mennä, mutta yksi päivä vuodessa!

Vierailija
17/17 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan on ihan luonnottoman aikainen ajankohta juhlille, vieläpä viikonloppuaamuna. Olisi edes 9 tai 9.30 niin ehtisi rauhassa hörpätä aamukahvin ja laittautua kunnolla juhliin. Meiltä jäi menemättä osittain juuri tuon takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän