Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn:

Vierailija
03.06.2011 |

Missä asutte te, joiden lasten kevätjuhlissa ei ole yhtään pukua miehillä? Itse asun Espoossa ja täällä se on aivan normaalia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevätjuhlissa? En ole koskaan käynyt, eikä ole kutsuttukaan. Lapsilla oli eilen omat juhlansa ja tänään on 15 min. todistusten hakutilaisuus. Eipä tarvi vaatteita pohdiskella.

Vierailija
2/11 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei juuri pukuja näy kevätjuhlissa.

Ennen asuimme Espoossa ja ainakaan Suvelan koulussa ei pukuja ollut mutta siellä oli 23 eri kansallisuutta edustavaa perhettä, monia eri kieliä puhuttiin ja asuja oli mitä mielikuvituksellisempia.Olivat todella hienoksi pyntättyjä. Maahanmuuttajille on lapsen koulunkäynti huomattavasti isompi asia ja kevätjuhlaan pukeudutaan sen mukaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asutte te, joiden lasten kevätjuhlissa ei ole yhtään pukua miehillä? Itse asun Espoossa ja täällä se on aivan normaalia.

Vierailija
4/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin kuvittelette olevanne.

Vierailija
5/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole ikinä nähnyt pukua miehellä kevätjuhlissa

Vierailija
6/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei tod. ole kellään pukua päällä koulun juhlassa. Korkeintaan jollain miehellä voi olla joku bleiseri farkkujen kanssa, mutta se on jo ihan liikaa....

Vierailija
7/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se johtuu vain kasvatuksesta, ei liity mihinkään muuhun. Mutta voisi kuvitella että jos miehen työasu on puku, sitä ei koeta hienosteluksi. Itse pidän farkkuja töissä

Vierailija
8/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se johtuu vain kasvatuksesta, ei liity mihinkään muuhun. Mutta voisi kuvitella että jos miehen työasu on puku, sitä ei koeta hienosteluksi. Itse pidän farkkuja töissä

no joo :D

Vierailija
9/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaatteisiin? Meillä se ei kyllä ole tavanomaista.

Vierailija
10/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Espoon Leppävaarassa, ja kolujen kevätjuhlassa olen hyvin harvoin nähnyt pukuja.

Vierailija
11/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nyt hirveesti ole pukuja kevätjuhlassa. Toisaalta koulun kevätjuhlat onkin vähän epämääräisesti milloin sattuu, eli riippuu minkä laskee kevätjuhlaksi, senkö, jolloin todistus saadaan? Siistejä housu/paita-yhdistelmiä näkyy, mutta ei pahemmin pukuja - onhan se lämpimällä säällä vähän turhan paksukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän