Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lastenvaatebloggaaja, mitä haluat kysyä minulta?

Vierailija
03.06.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mistä saa kauniita lastenvaatteita pojille, värikkäitä mut ei liian retroja?

Vierailija
2/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mistä saa kauniita lastenvaatteita pojille, värikkäitä mut ei liian retroja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuussa rahaa ?

Oletko innokas vaatteiden kierrättäjä, eli myytkö myös eteenpäin ?

Seuraatko paljon muitten bloggaajien sivuja ?

Mitä miehesi on mieltä touhustasi ?

Vierailija
4/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö vaatteiden ostelu mielestäsi överiksi? Miksi bloggaat? Mitä teet jos sut tylytetään oikein kunnolla esim. täällä av-palstalla?

Vierailija
5/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Riippuu tietysti vähän minkälaisista poikien vaatteista pitää, mutta itse tykkään dpamista ja zarasta, molemmissa ihanan värikkäitä vaatteita myös pojille. Myös monsoonilla on jotain kivoja paitoja pojille.

2) kuussa menee ehkä pari sataa, riippuu kuukaudesta, aleista, matkoista jne. Olen innokas kierrättäjä, ostan myös käytettyä ja myyn lähes kaiken eteenpäin. Omaa blogia en jaksaisi pitää jos en seuraisi muiden blogeja, bloggaaminen on kuitenkin yhteisöllistä toimintaa. Miehen mielestä blogini on ärsyttävä : P

Vierailija
6/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuussa rahaa ?

Oletko innokas vaatteiden kierrättäjä, eli myytkö myös eteenpäin ?

Seuraatko paljon muitten bloggaajien sivuja ?

Mitä miehesi on mieltä touhustasi ?

En ole alkuperäinen aloittaja, mutta myöskin lastenvaatebloggaaja ja voin vastata myöskin.

Eli joka kuukausi en osta vaatetta, mutta sillon kun ostan niin menee 50-300€/kk. Kierrätän paljon vaatteita, osan säästän(ja olen säästänyt) tulevalle vauvalle. Seuraan muitakin blogeja. Mies ei ymmärrä lastenvaateinnostusta, eikä kiinnostu vaatteista.

Vierailija
7/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on lukijoita? Meneekö vaatteiden ostelu mielestäsi överiksi? Miksi bloggaat? Mitä teet jos sut tylytetään oikein kunnolla esim. täällä av-palstalla?

Aina kun postaan niin sen lukee noin 500 ihmistä, joista tunnen henkilökohtaisesta 5-10. Blogi alkoi alunperin ajanvietteenä, sittemmin olen kokenut sen harrastuksena ja olen saanut sitä kautta paljon iloa ja tutustunut uusiin ihmisiin ja asioihin. Yritän analysoida omaa osteluani, budjettini ei ole rajaton ja shoppailuaddiktioon on helppo hypätä mukaan. Tietysti muiden ostospostaukset saattavat innostaa ostamaan, mutta yritän pitää jonkinlaisen järjen mukana. Vielä ei ole lytätty, jos omaa lasta kovasti arvosteltaisiin, niin luultavasti lopettaisin.

Vierailija
8/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

värikkäitä vaatteita etsisin merkeiltä: villervalla, småfolk, molo kids, metsola, kameleont design....nettikaupoista naperonuttu, lasten metsola, niilo ilo jne.

Vierailija
9/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettämään aikaansa jonkin noin turhanpäiväisen asian parissa? Tuohon menee kuitenkin kohtuullisen paljon aikaa ja lapsesi saa oudon kuvan asioiden tärkeysjärjestyksestä.

Vierailija
10/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaatteet kiinnostavat niin paljon?

Millaisia postauksia kirjoitat; kuvia, analysoitko tai arvosteletko vaatteita, koetko olevasi asiantuntija?

Kiinnitätkö paljon huomiota omaan pukeutumiseesi?

Mikä on seuraava lastenvaatetrendi? Mikä on out?

Vierailija
11/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettämään aikaansa jonkin noin turhanpäiväisen asian parissa? Tuohon menee kuitenkin kohtuullisen paljon aikaa ja lapsesi saa oudon kuvan asioiden tärkeysjärjestyksestä.

Mistä kuvittelet, että lastenvaatteet vie niin kovin paljon aikaa? Siinä missä sinä keität itsellesi kupposen kahvia, kun lapsi nukkuu päikkäreitä, taikka käytät viikonloppuna pari tuntia suursiivoukseen tms. minä käytän bloggaamiseen. Suurimman osan vaatteista ostan netistä ja ostokset teen iltaisin lasten mentyä nukkumaan.

Vierailija
12/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa aikuisen ihmisen viettämään aikaansa jonkin noin turhanpäiväisen asian parissa? Tuohon menee kuitenkin kohtuullisen paljon aikaa ja lapsesi saa oudon kuvan asioiden tärkeysjärjestyksestä.

Ap vastaa: hassu kysymys, miksi tämä asia olisi sen turhanpäiväisempi kuin joku toinen, jos harrastaisin vaikka autoja tai penkkiurheilua niin aikaa voisi mennä vähintään saman verran ja sitä tuskin pidettäisiin omituisena : ) Bloggaaminen EI ole elämäni pääsisältö, joten lapseni ei varmasti saa mitenkään ihmeellistä kuvaa asioiden tärkeysjärjestyksestä.

Vierailija
13/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri lastenvaatteet kiinnostavat niin paljon?

Millaisia postauksia kirjoitat; kuvia, analysoitko tai arvosteletko vaatteita, koetko olevasi asiantuntija?

Kiinnitätkö paljon huomiota omaan pukeutumiseesi?

Mikä on seuraava lastenvaatetrendi? Mikä on out?

---

Lastenvaatteet vain imaisivat mukaansa kun niitä alkoi seurailemaan, sama olisi voinut tietysti minkä tahansa asian kanssa, josta olisi innostunut. Kirjoitan postauksia oman lapsen vaatteista, ostoksista, netistä löytämistäni innostavista vaatteista jne. Mikään trendiguru en ole, mutta toki tiedän nykyään lastenvaatteista aika paljon. Omissa vaatteissani minulla on oma tyyli, niin myös lapsen vaatteissa.

Vierailija
14/14 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka löytäisin uuden kivan blogin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi