Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei juma, kauden pohjanoteeraus ukolta...

Vierailija
03.06.2011 |

Miehellä tänään vapaapäivä, kuten varmaan monella muullakin. Minulla taas työpäivä. Lasten päivähoitaja piti myös vapaata, koska oli etukäteen sovittu asia, kun mies vapaalla. Noh, yöllä heräsin ja oli lappu pöydällä, että on mennyt naapuriin viihteelle. Oli sopinut äitinsä kanssa, että äiti tulee aamulla varmistamaan, että mies on herännyt herättämään lapsen kouluun, koska minä menen jo 6 töihin. No eihän tuota usko enää hullukaan!! Mies ei ota enää yhtään vastuuta mistään "äiti tulee ja hoitelee teidät pedistä ylös, mussuti mussuti". En käsitä miksi anoppi tekee vielä tuollaista, suorastaan paapoo ukkoa aina ja tekee sille kaiken mahdolliseksi, ettei tarvitse aikuisten oikeesti ottaa vastuuta mistään...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nolottaako miestä, no ei tietysti. Minähän se typerä olen, kun moisesta vaahtoan. Saahan sitä nyt vapaalla jossain käydä, miehen mielestä. Eihän siihen voi luottaa enää yhtään, ihan kuin joku murkkuikäinen kakara!

Vierailija
2/3 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis vetänyt perseet ja jättänyt lapset oman onnensa nojaan, olisi ollut täysin vastuuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, että mitä nämä tällaisten miesten äidit oikein ajattelee??? Miten ne mahdollistaa poikansa huonon käytöksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi