Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rodos
03.06.2011 |
Hei! Perheemme matkaa Ixiaan, hotelli blue star beach resottiin elokuun lopussa, ja huoneemme on kaksio merinäköalalla ja joko parveke tai maaterassi.Lapset 4 ja 5 vee nukkuvat päikkärit klo13-15, kummassako olisi vanhempien parempi ottaa aurinkoa sillä välin?
Kommentit (2)
Hei !Hotelli jakaa huoneet joten sieltä voi tulla jompi kumpi parveke tai maaterassi.Parveke kenties rauhallisempi koska maaterassihuoneessa saattaa olla ulkopuolella liikennettä eli siis muut ihmiset kävelevät ja pitävät ääntä. Kannattaa toivoa jompaa kumpaa huonetta, toki toivetta ei kuitenkaan voi taata.
Ystävällisin terveisin
Finnmatkat Asiakaspalvelu
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Näin itse ehdottomasti.