Kaverini (2 vanhemman lapsen äiti) mielestä kotiäitiys=kotona makaamista!
Kommentit (7)
Voin omasta puolestani kertoa helppohoitoisen taaperon äitinä ja kovaan työtekoon työelämässä tottuneena, että kotiäitinä olo on minulle ollut lepolomaa, ihanaa ja olen nauttinut siitä täysillä. Töissä on toisella tavalla ihanaa, mutta paljon kiireisempää.
Saamme kohta toisen vauvan, joten saa nähdä, kuinka kahden pienen kanssa sujuu!
töissä pääsin helpommalla. Kyllä passaa olla kotiäiti jos seinät ei kaadu päälle!
Itsellä helpotti kun pääsin töihin sinne parjattuun päiväkotiin lapseni ollessa 3v.
Toisaalta olen oppinut, että sitten seuraavan lapsen kanssa ehkäpä käytämme päiviä hieman enemmän makoiluun ja rentoutumiseen.
Itse koin 3 lapsen kotiäitiyden kovana työnä, päivätyöhön palaaminen oli helpottavaa.
Lasten päivittäiset kuljettamiset, kotityöt, ruuan laitto, kauppareissut, ulkoilu, pukeminen, riisuminen jne veivät mehut aika totaalisesti.
Nyt kun olen päivätyössä, samat hommat on tietysti edelleen tehtävä, mutta kaikkea työtä on puolet vähemmän kun lapset eivät ole kotona sotkemassa aamusta iltaan.
itsekin koin yhden lapsen äitiyden lepolomana. Mutta kun lapsi tuli enemmän ja iän myötä heille harrastuksia, eskaria ja koulu niin työtä oli ihan aamusta iltaan eikä siinä enää lepopäiviä pidetty kun joka aamu oli oltava ajoissa liikenteessä koko porukan kanssa.
t. 6
Itse koin 3 lapsen kotiäitiyden kovana työnä, päivätyöhön palaaminen oli helpottavaa.
Lasten päivittäiset kuljettamiset, kotityöt, ruuan laitto, kauppareissut, ulkoilu, pukeminen, riisuminen jne veivät mehut aika totaalisesti.
Nyt kun olen päivätyössä, samat hommat on tietysti edelleen tehtävä, mutta kaikkea työtä on puolet vähemmän kun lapset eivät ole kotona sotkemassa aamusta iltaan.
Kertois vasta sitten mielipiteensä!
Terveisin neljän lapsen kotiäiti :)