Luokka keräsi yhteislahjan opelle (6.luokka), voiko silti viedä ruusun opelle?
lapseni on haastava oppilas, ja tiedän että lapsi veisi mielellään jotain omaakin, mutta hyvpinkö muiden varpaille jos niin teen?
Kommentit (6)
kun meidän tyttö pääsi 9:ltä, olivat keränneet ihanalle luoknavalvojalle 180 e lahjakortin ja lisäksi usea vei vielä ruusunkin erikseen
no ei... mitä sä muiden katseista välität. Toimit niinkuin itse näät parhaaksi.
Jos näinkin yksinkertaiseen asiaan pitää pyytää ohjeita, niin muu elämä huolestuttaa.
Jos näinkin yksinkertaiseen asiaan pitää pyytää ohjeita, niin muu elämä huolestuttaa.
siis ihan oikeasti, et kai sä tosissasi luule, että joku ihan tosissaan täällä kysyy mielipiteitä ja tekee omat ratkaisunsa niiden mielipiteiden mukaan? Täällähän vaan "mietitään ääneen", varmasti se oma ratkaisu on jo tehty ja mietitty, sitä vaan täälläkin sitä sitten pohtii. Sama asia, että joku pohdiskelee, että tekisinköhän tänään makaronilaatikkoa... Ei sitä nyt tosissaan kysytä, että kertokaapa minulle, että teenkö makaronilaatikkoa, koska en sitä päätöstä osaa itse tehdä. Älä ole noin tosikko :).
ihan kivasti muu elämä sujuu, ajattelin vain kysäistä mikä on "soveliasta", kun ennen ei ole yhteislahjaa kerätty.
ap
jos siis ostan jonkun edullisen ruusun, onko lapsi ainoa ja saako pahoja katseita "yrittäessään päteä"?