Hyi minkä näköinen Angelina Jolie on!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan miksi Illuminati haluaisi tappaa Angelina Jolien? Tai halusi tappaa Paul Walkerin?
En tiedä, enkä ole tutkinut asiaa tarpeeksi. Jos pidetään edelleen olettamana, että jos illuminati on totta niin jotkut muutkin aiheesta esitetyt väittämät ovat totta niin he tappavat ihmisiä, jotka asettuvat heitä vastaan tai eivät ole enää hyödyllisiä tai sitten ihan vaan ihmisuhreiksi. On väitteitä ihmisuhreista, seksuaalisesta uhraamisesta sekä myös ihmiset itse 'myyvät sielunsa paholaiselle' saadakseen rahaa ja menestystä ja sitten tulee jossain vaiheessa maksun aika. Tuota sopimusta on lienee mahdoton tehdä uhraamatta itse jotain kallisarvoista vastalahjaksi (esim. Kanye Westin äidin kuolema). Tässä yksi satunnainen linkki, joka löytyi nopeasti, mutta ei välttämättä ole parhaasta päästä
Eikös Michael Jackson tapettu sen takia kun hänestä ei ollut enää hyötyä ja meinasi paljastaa koko illuminatin? noin ainakin jostain netistä luin joskus
Aika jännä että itse Illuminatin perustaja irtisanoutui koko salaseurasta ja teki sovinnon katolisen kirkon kanssa. Niin seuraajat halusivat jatkaa. Mutta nykyään ei kai ole mitään varmaa todistetta Illuminatin olemassaolosta. Kai.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että itse Illuminatin perustaja irtisanoutui koko salaseurasta ja teki sovinnon katolisen kirkon kanssa. Niin seuraajat halusivat jatkaa. Mutta nykyään ei kai ole mitään varmaa todistetta Illuminatin olemassaolosta. Kai.
Voihan niitä kutsua jollain muullakin nimellä ja limittäisiä järjestöjä varmasti monia. Mielenkiintoinen ja ei-hörhöilevä blogi on Eliitin esoteeriset symbolit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan miksi Illuminati haluaisi tappaa Angelina Jolien? Tai halusi tappaa Paul Walkerin?
En tiedä, enkä ole tutkinut asiaa tarpeeksi. Jos pidetään edelleen olettamana, että jos illuminati on totta niin jotkut muutkin aiheesta esitetyt väittämät ovat totta niin he tappavat ihmisiä, jotka asettuvat heitä vastaan tai eivät ole enää hyödyllisiä tai sitten ihan vaan ihmisuhreiksi. On väitteitä ihmisuhreista, seksuaalisesta uhraamisesta sekä myös ihmiset itse 'myyvät sielunsa paholaiselle' saadakseen rahaa ja menestystä ja sitten tulee jossain vaiheessa maksun aika. Tuota sopimusta on lienee mahdoton tehdä uhraamatta itse jotain kallisarvoista vastalahjaksi (esim. Kanye Westin äidin kuolema). Tässä yksi satunnainen linkki, joka löytyi nopeasti, mutta ei välttämättä ole parhaasta päästä
Eikös Michael Jackson tapettu sen takia kun hänestä ei ollut enää hyötyä ja meinasi paljastaa koko illuminatin? noin ainakin jostain netistä luin joskus
Britney Spearsin sekoilu on myös mahdollisesti ollut irtipyristelyä, mutta saivat hänet takaisin 'vieroitusjaksolla'. Ja sitten neito taas tahkoaa rahaa koneistolle, work bitch work. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britney Spearsin sekoilu on myös mahdollisesti ollut irtipyristelyä, mutta saivat hänet takaisin 'vieroitusjaksolla'. Ja sitten neito taas tahkoaa rahaa koneistolle, work bitch work. Surullista.
Eli tyyliin kaikki julkkikset kuuluu siihen? entäs Justin Bieberin sekoilut pari vuotta sitten, oliko sama tilanne kuin britneyllä :o
Vierailija kirjoitti:
Jos mun miehenn ex oli aniston, niin olis varmaan itsetunto kans koetuksella...
Makuja on monia, mutta Aniston nyt on niin mitään sanomaton hiirulainen. Jolie todellinen kaunotar häneen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tyyliin kaikki julkkikset kuuluu siihen? entäs Justin Bieberin sekoilut pari vuotta sitten, oliko sama tilanne kuin britneyllä :o
Paha sanoa kuuluuko kukakin mihinkin, mutta jos nyt uskotaan tuohon teoriaan niin se itse musiikki- ja viihdeteollisuus on näiden hallussa. Michael Jacksonhan ainakin oli tosi kitkeränä levy-yhtiölleen. Ja Britney on puhunut joistain 'heistä', joiden armoilla hän on.
Kuinkahan monta miestä on jo duunannut photoshopilla ison munan tuohon toiseen kuvaan? Noin globaalisti.
Olikohan Michael Jacksonin tarkoitus kuolla jo tulionnettomuudessa 1984? Tosin hän taisi olla tuolloin 25 tai 26, ei vielä klassisesti 27 v.
Ja sitten 2009 kiertue, joka ei ehtinyt koskaan startata This Is It. Jotenkin 'osuva' nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia, mutta Aniston nyt on niin mitään sanomaton hiirulainen. Jolie todellinen kaunotar häneen verrattuna.
Hiirulainen ei saa sen näköistä miestä mikä Anistonilla on nyt :) Justin Theroux, nam..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on laiha, mutta miten läski pitäisi olla, että arvon mammoille kelpaisi? Veikkaan, että semmoinen vähintään 85-kiloinen, "muodokas", tapaus alkaisi saada hyväksyntää ja hurraa -huutoja. Sitä pidettäisiin jopa terveen näköisenä.
En ole mamma, vaan ihan miehinen mies, mutta voin sanoa, että 174 senttinen nainen näyttäisi 85 kiloisena huomattavasti terveemmältä, kuin tuo Iltalehden kokovartalokuvan kammottava luuranko, jossa Jolie tuskin painaa edes sitä 45 kiloa.
Tuossa pari kuvaa 175 senttisistä 86 kiloisista: http://www.cockeyed.com/photos/bodies/509-190.html
Josko olisi tuosta välimaastosta jotain... karmivia läskejä noi sinun linkin naiset omiin silmiini. Enemmän pidän vielä tuosta A Jolien laihuudesta vaikka toki liian laiha onkin. 60-68 olisi sopiva.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä illuminatista, mutta yhdellä blind item sivustolla oli juttu angelinasta, siellä oli ns. sen serkku kommentoimassa ja selitti kaikkien sen läheisten tietävän, että se on kuolemassa ilmeisesti hiviin.
Se on siis blind item sivusto, jos et tiedä mitä se tarkoittaa, älä tule tähän kiljumaan mitään...tiedoksi niille, jotka kuitenkin tulevat vinkumaan jotain ei ole totta/tunnetko angelinan/blah, blah...
Kuulemma sen serkun mukaan se sen ihottumakin oli hivista johtuvaa. Sehän on omien sanojensakin mukaan entinen piikittävä nisti, eli siitä se hiv juttu ilmeisesti, oli se sitten totta tai ei.
Laitatko linkin tähän? :O
Ei ole edes erityisen laiha. 45 kiloa on liioittelua. Veikkaisin painoksi noin 55
Laiha on mutta en usko että painaa vaan 45 kiloa. Yli 50kg on oikea paino, ei tekisi pahaa angelinalle saada muutamaa kiloa lisää
miten paljon ihminen saa syödä jotta paino on 45 kiloa?
Vierailija kirjoitti:
miten paljon ihminen saa syödä jotta paino on 45 kiloa?
Lehdissä on ollut juttua että Angelina söisi vaan 600kcla/päivä. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288430501778.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiirulainen ei saa sen näköistä miestä mikä Anistonilla on nyt :) Justin Theroux, nam..
Ja kun katsoo noita Jenniferin ja Justinin kuvia missä ovat biitsillä, altaalla jne ja Jennifer biksuissa niin on kyllä naisella aika täydellinen kroppa. Just kaikki tasapainossa eikä mikään kohta saa kirkaisemaan ja säikähtämään kuten Angelinan luurankobody.
up