Häpykummun imeminen
Tykkäättekö vai ette siitä, että mies ottaa suuseksissä koko karvaisen pillutyynyn suuhunsa ja imee oikein voimakkaasti? Vastauksia miehiltä ja naisilta?
Kommentit (8)
Ne karvat häiritsevät ankarasti mua. Minulle tulee mieleen, että suuhuni ängettäisiin huonoa lattiaharjaa. Ja hoitamattomassa mättäässä pakkaa olemaan irrallisia karvoja, jotka aiheuttavat kuvotusta.
Ajatus siistinä pidetyn kummun nuolemisesta ja imemisestä on kiihottava.
stilisoitu on kiva. näin miehenä sanoakseni. Suu täyteen vaan! Sitä ite oon miettinyt, mahtaako naisesta tuntua liian ahnaalta?
Ajatus siistinä pidetyn kummun nuolemisesta ja imemisestä on kiihottava.
Vaimolla häpykumpu on todella läskinen, kuin kilo jauhelihaa muovipussissa. Sitä on mahtava imeskellä.
meillä on sama vika. Ja hirveä läskimaha siinä yläpuolella.
HUHHUH !
Onks kellää naisella mitään mielipidettä? teillähän ne kummut on vai kuinka? Itse kyllä miehenä tykkään, ei voi kiistää!
voishan se olla kivaa. itellä on karvoja siinä ylhäällä kun vaikka millä lailla yrität poistaa niin aina ne kasvaa sisäänpäin ja sit on tosi kivoja mätäpaukuroita täynnä koko kumpu. :/
en kyllä rupee vaatiin että mies sille alueelle keskittyy kun en itekkään tykkää sen karvoja suuhuni saada.
mutta sitten siitä alempaa löytyy kyllä posliinia ja sieltä saa syödä vaikka kuinka ahnaasti. :)
Vaimolla häpykumpu on todella läskinen, kuin kilo jauhelihaa muovipussissa. Sitä on mahtava imeskellä.