Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä palstalla ei kaikki nyt täsmää!

Vierailija
02.06.2011 |

Käytetään tosi vähän alkoa tai ei ollenkaan, mutta viikonloppuisin ja loma-aikaan palsta kuhisee juopuneita vanhempia.

Kuka täällä valehtelee?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vaan ehtii niin nopsaan joka ketjuun :)

Vierailija
2/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta on kaikkien kaksinaismoralistien tyyssija!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain lääkäreitä ja maistereita koulutukseltaan, ja toisessa ketjussa kysellään minä päivänä tulee lapsilisät, tai miten pärjään kun on käyttörahaa 10e loppukuuksi :D

Vierailija
4/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö, että tälle palstalle voisi kirjoittaa jopa kolme ihmistä? Tai ehkä peräti kymmenen?

Ei ihme, jos ei mitään muuta ehdikään nykyään tekemään. Hirveä homma kirjoittaa, jotta minä, sinä, ap ja seitsemän muuta saadaan nää kaikki aikaiseksi nämä tuhannet viestit joka ikinen päivä.

Vierailija
5/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kirjoittanut monta viestiä tähänkin ketjuun!

Väitätkö, että tälle palstalle voisi kirjoittaa jopa kolme ihmistä? Tai ehkä peräti kymmenen? Ei ihme, jos ei mitään muuta ehdikään nykyään tekemään. Hirveä homma kirjoittaa, jotta minä, sinä, ap ja seitsemän muuta saadaan nää kaikki aikaiseksi nämä tuhannet viestit joka ikinen päivä.

Vierailija
6/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämänkin ketjun olen saanut ihan yksin kirjoittaa..

Vierailija
7/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nähnyt tai juoppoja joskus olen nähnyt, mutta en koskaan lasten kanssa. Ehkä niiden lapset on jo isoja tai ovat kotona toisen vanhemman kanssa? Tai ehkä liikun vain niin raitishenkisessä porukassa.

t.absolutisti ja ihan onnellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi