Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämämme tekee kuolemaa

Vierailija
02.06.2011 |

Olemme kolmekymppinen pari. Meillä on yksi kouluikäinen lapsi. Viimeiset 1,5-1 vuotta seksielämämme on tehnyt hidasta kuolemaa ja kärsimme siitä molemmat. Asiasta on puhuttu paljonkin, mutta jollakin tapaa tilanne alkaa lähestyä umpikujaa.

Aiemmin seksiä oli 1-2 kertaa viikossa. Se tuntui sopivalta määrältä meille molemmille.

Mutta sitten tapahtui jotakin. Emme tiedä mitä. Ei ole ollut kriisejä, ei työpulmia, ei mitään erikoista. Hyvin tavallista arkea.

Seksi väheni, väheni... Kerran kahdessa kuukaudessa lienee nykyinen keskiarvo.

Arjessa on hellyyttä. Halailemme ja suukottelemme päivittäin.

Mutta halujen ajankohdat tuntuvat menevän pahasti ristiin. Kun toista haluttaa, niin toista ei. Pahinta on se, ettei kumpikaan meistä osaa kääntää itse "haluvaihdetta" päälle. Miten se tehdään?

Olemme kokeilleet ns. parisuhdeiltoja ja -viikonloppuja. Ne ovat päätyneet usein katastrofiin. Odotukset ikään kuin salaa kipuavat liian korkeiksi ja lopulta seksi ei onnistu. Miehellä ei seiso tai hän laukeaa nanosekunnissa.

Mies etenkin on asian kanssa hirveän herkkä. Jos seksin aikana tulee pienikin ajatus epäonnistumisesta, ajatus karkaa muualle tms. niin seisokki katoaa.

Se hävettää ja surettaa häntä itseään, ja nostaa taas kynnystä seuraavaan rakastelukertaan.

Minä ymmärrän häntä, enkä koskaan moiti asiasta. Minkäs sille voi!

Mitä te tekisitte? Onko muilla samoja ongelmia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/3 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisokin kanssa ei oo ongelmia, mutta se seksi on sellasta tylsää hinkkaamista, mikä ei tunnu kummastakaan miltään. Kun palkinto on köyhä, niin ei houkuta alottaakkaan. Eikä aina jaksa suuseksiä, vaikka se hyvältä molemmista tuntuukin.

Oon tässä alkanu miettimään, että kun kerta haluan olla miehelleni uskollinen, on kai hyväksyttävä se, ettei sitä seksiä sitten meillä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen, ikävä kuulla tilanteestanne :-/ Oletteko puhuneet asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi