Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka salata neitsyys poikaystävältä?

Vierailija
02.06.2011 |

Olen 23-vuotias ja seurustelen ensimmäistä kertaa elämässäni vakavasti. En kuitenkaan niin vakavasti, että voisin kertoa poikaystävälleni olevani neitsyt. En halua kertoa asiasta, sillä pelkään sen vaikuttavan siihen miten hän suhtautuu minuun. Luulen, että hän ajattelisi itse olevan minulle paljon merkityksellisempi mitä oikeasti on. Toki hän on minulle todella tärkeä, mutta kyse on kuitenkin vielä suhteen alkuvaiheesta. Haluaisin kuitenkin harrastaa hänen kanssaan jo seksiä ja kysynkin nyt vinkkejä siihen, kuinka salaan kokemattomuuteni?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerro olevasi kokematon seksiasioissa ja että mies on ensimmäinen sinulle.

Saat miehen arvostuksen ja ajstaan tuo on ainoastaan etuus suhteellenne.

Vierailija
2/6 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerro olevasi kokematon seksiasioissa ja että mies on ensimmäinen sinulle.

Saat miehen arvostuksen ja ajstaan tuo on ainoastaan etuus suhteellenne.

Komppaan satasella. Kokemattomuus ei ole mikään häpeä, ja jos mies tietää sen, voi suhtautua sinuun asian mukaisella hellyydellä liian kiihkon sijaan - jos siis on riittävän fiksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin joskus salata sen, että kokemuksia on ollut paljon - ja jotkut haluaisin jälkikäteen ajatellen unohtaa.. Ole ylpeä itsestäsi!

Vierailija
4/6 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan omalla kohdallani ei olisi onnistunut: kun lopulta sain asian sanottua miehelleni, niin hän sanoi, että neitsyys selittää monta asiaa, mitä oli jo ihmetellyt käytöksessäni.

Ja kun lopulta päästiin sänkyyn asti, niin kokemus oli niin kivulias, että siinä vaiheessa itkin ja kärsin.

Vierailija
5/6 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee usein kyllä hyvin selväksi, että on ihan surkimus ja oudokki jos ei ole harrastanut seksiä ennen täysi-ikäisyyttä. Ymmärrän siis ihan täysin ap:n epävarmuuden.

Vierailija
6/6 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on kuule ihan onnessaan kun pääsee korkkaamaan sut! mies ihan varmasti on onnessaan! Mäkin olisin halunnut että mun vaimo olisi ollut neitsyt mutta kun ei ollut ja se on harmittanut mua monta,monta kertaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme