Pituutesi, painosi ja kengän numerosi
Onko totta että mitä pidempi on ihminen niin sitä suurempi jalka?
Itse olen 169cm 64kg ja kengän numero 40.. haluaisin pienemmät jalat! yh
Kommentit (27)
Nilkat menee kipeäksi ihan kokeilusta jos kävelen muutaman askeleen. Jalkani on lättäjalka ja jotenkin kaikki kengät näyttää kamalan isoilta. Tai sitten vain kuvittelen. Peittelen jalkojani jatkuvasti jos vieraita on käymässä. Tuntuu että kaikki huomaa suuret jalkani. ap
Mulla oli kauhee kompleksi teininä ja nuorena aikuisena jaloistani. Mutta isoista jaloista on runsaasti etuja; esim. teinit eivät lainaa kenkiäsi, ennenkuin heillä on samankokoiset (ja minun lapseni jäävät pienijalkaisemmiksi kuin minä), pysyt paremmin pystyssä ja voit tarvittaessa lainata miehesi kumppareita ja Reinoja ellei hänen kengännumeronsa lähentele 50:ä. Yritä rakastaa jalkojasi, koska ei ne ole mitenkään luonnottoman isot. On kuitenkin olemassa naisia, joille on kenkiä vain erikoisliikkeissä.
ja haluaisin ainakin yhden koon pienemmän jalan, jotta löytäisi kenkiä kuin kenkiä.
Minäkin haluaisin yhden koon verran pienemmät jalat, koska useissa kaupoissa naisten koot loppuu 41:een.
jalka 39.
Ennen raskautta vähemmän kiloja ja jalka 38.
Jalka näköjään kasvaa kun kiloja tulee lisää :D
55 kg
kengännumero 37
Olen tyytyväinen näihin kaikkiin mittoihin :)
Kaveripiiristäni ja perheestä en tiedä kellään naisella olevan yhtä suurta jalkaa kuin minulla. ap
173/58/38
Oletin n. 38 jalan olevan ns. yleisin, mutta 40+ tuntuu saaneen täältä eniten ääni.
Oma jalkani oli 37 ennen kahta raskautta, mutta nykyisin 38.
mäkin haluisin pienemmät jalat.. sirot ja kauniit.
Monista muista vartalonosistani en niin välitäkään, mutta ainakin jalkani ovat kauniit, varpaat nätit ja sirot. Reisistä jos aletaan sitten puhumaan, niin... ; )
Mut hei, yritetään olla tyytyväisiä itseemme, eikä oteta liikaa typeriä median luomia paineita, jookos!!
Lättäjaloista puheen ollen, niitä pystyy kuntouttaan, muutama vuosi takaperin sain kengän koon pienemään 38 kun jumppasin jalkoja paljon ja kävelin paljon päkijöillä ja paljainvarpain. Nyt toista odottaessani huomaan taas jalkapöydän laskeneen. synnytyksen jälkeen alkaa taas jumppaus jaloilla :)Korkkarit myös auttavat lättäjalkoihin! ei uskois. Pahimpina lättäjalkakausina 12 vuotiaana käytin 42 kokoisia kenkiä ja silloin aloin reenaan fysioterapeutin kanssa jalkoja ja puolen vuoden päästä oli jo 39 jalassa.
168,5 cm, 64 kg, kenkä 41!
Miksi sä haluisit pienet jalat? Pitkä jalkaterä on kaunis ja näyttää upeelta varsinkin korkkareissa.