Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa Onlyn farkut?

Vierailija
01.06.2011 |

Korostaako ne takamusta? Tai minkä merkin farkut ns korostaa takamusta? Ja mitä hintaluokkaa ovat? En halua mitään nuorisofarkkuja, mutten tätimalliakaan, tyylikkäät ja nätisti takamusta korostavat, istuvat stretchfarkut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle maksavat yleensä n. 3-6e/kpl, ku haen ne kirpparilta ;)

Ja istuu hyvin eikä oo teinit.

Vierailija
2/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen mallista.

Ja mallista riippuen ovat mielestäni kyllä takamuksesta hyvät ja ei mitkään pissis-farkut vaan ihan fiksun leidin farkut. Toki sieltä löytyy monenlaista mallia ja väritystä, joten myös sitä pissis-osastoakin saattaa olla, mutta pääasiallisesti asiallisen oloisia farkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsella netistä jostain?

ap

Vierailija
4/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko vastaisi minun kokoani kun olen 40-42? Huutiksesta katselin.. Niin ja joo, tuomitkaa nyt ettei tällaiselle norsulle löydy Onlylta farkkuja :(

ap

Vierailija
5/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko vastaisi minun kokoani kun olen 40-42? Huutiksesta katselin.. Niin ja joo, tuomitkaa nyt ettei tällaiselle norsulle löydy Onlylta farkkuja :(

ap

ja siis tarkoitan todella isoja, en mitään 40-42 vastaavaa... itse olen käyttänyt n. 40-kokoisena 31" Onlyn farkkuja. Riippuu paljon liikkeestä mitä kokoja missäkin on tarjolla (monissa kaupoissa olen itse törmännyt siihen ettei löydy kuin 34" lahjepituutta, vaikka Only valmistaa myös 32", eli riippuu paikastakin nuo kokoasiat)

Vierailija
6/7 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyjä. Sellaisia jotka valuu ja vako vilkkuu kun kumartaa.

Olen tosi hoikka ja muuten tykkään farkuista, mutta eivät ole mukavat tuon valumisen takia.

Vierailija
7/7 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only- rodeo drive farkkumalli korosti hyvin takamusta.

Oliko kellään näitä?